Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lyckades! En väldigt snabb dusch medan Märta skrek i pappas famn... nu ligger hon pigg o glad o min säng o jag vill sova!Vill duscha
Lilla fröken börjar bli väldigt nyfiken på livet och vill helst bäras framåtvänd när man är ute. Ligga i vagn är astråkigt och mamma är en ond kvinna som säger att fröken är för liten för både sittvagn och bäras framåtvänd om vi är bland folk.
Det bor en kul filur i alla speglar tycker barnet. Den kan man prata väldigt mycket med om man får chansen. Figurerna i babygymmet är roliga varannan gång...
Hon är fortfarande knölig att ge flaska men vi tragglar vidare. Det borde ge sig någon gång kan en tycka.
Hon har börjat reagera mer på ljud. Nysa under amning är no-no (även en kvävd nys) för då tittar hon upp, släpper bröstet, skjuter ut en darrande underläpp och börjar gråta.
Jag behöver hjälp. Jag tittar på bärsele och har fastnat lite för ergobaby men vilken ska man ha? Vilka delar behöver jag?? Är enda skillnaden mellan vanlig och 360 att man kan ha 360på ryggen?? Hjälp
Aahh.. Ja men dåså. Tack för hjälpen360 kan du ha framåtvänt. Typ enda skillnaden.
Aahh.. Ja men dåså. Tack för hjälpen
Barnet sover. Jag är hungrig. Reser jag mig vaknar han. Kanske borde låta hundarna sova i sängen så att han tror att han har sällskap
Jag behöver hjälp. Jag tittar på bärsele och har fastnat lite för ergobaby men vilken ska man ha? Vilka delar behöver jag?? Är enda skillnaden mellan vanlig och 360 att man kan ha 360på ryggen?? Hjälp