Hur ser hans bajs ut då?
Jag undrar detsamma!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ser hans bajs ut då?
Verkar som att O är mjölkproteinallergiker. Åkte till barnakuten eftersom bvc-tanten misstänkte uvi. Ssk såg hans bajs och sa att det inte var normalt. Sitter fortfarande och väntar på svar men det verkar vara det som är felet med hans mage.
Känns både skönt och jobbigt. Får ju inte äta någonting.
Verkar som att O är mjölkproteinallergiker. Åkte till barnakuten eftersom bvc-tanten misstänkte uvi. Ssk såg hans bajs och sa att det inte var normalt. Sitter fortfarande och väntar på svar men det verkar vara det som är felet med hans mage.
Hur ser hans bajs ut då?
Jag undrar detsamma!
Det finns att äta om det är till nån tröst, man måste bara lära sig alternativen
Hoppar in och säger; Min son är mjölkproteinallergisk från 1månaders ålder, känns för jäkligt i början, man känner sig uppgiven och tänker att man inte får äta nåt. Men man lär sig och till slut tänker man inte på det. Finns massor med bra mjölkfria alternativ. Säg till om du vill ha tips/råd.
Kram
Usch då, det är ju rätt drygt faktiskt men bra ändå att få veta det tidigt. Har en vän vars son (bland mycket annat) är mjölkproteinallergiker och det finns massor av alternativ om man letar runt lite men klart det är en stor omställning Vet att det finns en grupp på facebook för mjölkproteinallergiker som min vän haft stort utbyte av
Det är grönt och väldigt blött. Jag har frågat både på BB och på bvc om det verkligen ska vara så men de har sagt att det är helt normalt (utan att ens kolla). Och jag har ju trott att det är saker jag äter som gör att han fått så ont i magen (vilket det också var men inte trodde jag att det var mjölken). Ssk reagerade direkt på barnakuten. Han bajsade när hon tog tempen som tur är.
Men så ser Julius bajs också ut och han bajsar nästan varje gång han äter dagtid. Men verkar inte ha ont i magen eller några andra symptom men ska kanske nämna det på BVC nästa gång iaf?
Ha inte dåligt samvete. Man behöver egentid för att orka!Har skickat ut sambon med bebis i vagnen på sömnpromenad och jag har hunnit plocka ordning, damma, dammsuga, städa badrummen, duschat och satt på en maskin med de tygblöjor vi införskaffat för att testa. Känns skööönt att få lite gjort, blir inget gjort med bebis i närheten..
Fast jag har lite dåligt samvete över att jag inte saknar varken bebis eller sambo än så länge
Har skickat ut sambon med bebis i vagnen på sömnpromenad och jag har hunnit plocka ordning, damma, dammsuga, städa badrummen, duschat och satt på en maskin med de tygblöjor vi införskaffat för att testa. Känns skööönt att få lite gjort, blir inget gjort med bebis i närheten..
Fast jag har lite dåligt samvete över att jag inte saknar varken bebis eller sambo än så länge
Tog mig fyra timmar att betala räkningar idag. Bebis kan inte ligga själv och sova så s fort jag lägger bort henne så börjar vi gasta. Är svårt att fixa med papper med bara en hand. Kanske borde fundera på att skaffa en sele ändå..