Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smyger in från sommartråden och vill ha tips på vilka tygblöjor som är bra. Ska man köpa lite olika märken och prova sig fram eller finns det något som ni rekomenderar?
Jag somnade med bebis på bröstet igår. Vi vaknade 02.30 för första amning istället för varannan timme från kl 21. Jag käner mig nästan utvilad idag.. nästan..
Sen vaknade jag imorse av att det killades på armen, då kröp där en fästing Bägge hundarna låg i sängen så den kom nog därifrån så täckena åkte ut och lakanet kollades noga men ska nog hiva det i tvätten ändå.
Ähh jag gjorde tabben att flytta bort henne, då gick vi tillbaka till varannan timme fram tills åtta när vi gick upp.Samma här! 02,40 första gången och sen inte förrän 07
Smyger in från sommartråden och vill ha tips på vilka tygblöjor som är bra. Ska man köpa lite olika märken och prova sig fram eller finns det något som ni rekomenderar?
Jag somnade med bebis på bröstet igår. Vi vaknade 02.30 för första amning istället för varannan timme från kl 21. Jag käner mig nästan utvilad idag.. nästan..
Sen vaknade jag imorse av att det killades på armen, då kröp där en fästing Bägge hundarna låg i sängen så den kom nog därifrån så täckena åkte ut och lakanet kollades noga men ska nog hiva det i tvätten ändå.
Ja hon fick en rejäl genomgång. Hatar dem krypen! Stora dottern fick också en koll. Tror den kom med när vi var hos min mormor och morfar igår. Skogstomt med oklippt gräs, en fästings drömFästingar Fy fy fy vad äckliga dom är! Älskar att ha katterna i sängen på natten men på sommaren får de inte vara i sovrummet alls pga de äckliga krypen. Blä! Tänk när man hittar en sån jäkel på bebis
Ja hon fick en rejäl genomgång. Hatar dem krypen! Stora dottern fick också en koll. Tror den kom med när vi var hos min mormor och morfar igår. Skogstomt med oklippt gräs, en fästings dröm
Testade ersättning för att se om det dög för damen.
Rävgift såg det ut som att jag serverade om man tolkade hennes reaktion
Tutte for president
Vid fyra så somnade hon igen, bara för att vakna halv åtta igen. Här är en mamma som ska sova tillsammans med bebis sen!Vaken sen midnatt och ingen sömn i sikte. Jag vill lämna tillbaks den, det va inte så roligt med bebis som jag kom ihåg det