Första veckan hemma efter att ha slutat jobba i fredags. Sista veckorna på jobbet blev märkliga med dunderförkylning för mig, vattkoppor för sonen och överlämning till min nya kollega. Som väl var kunde sambon ta majoriteten av vabben vilket underlättade. Lätt sliten efter dessa veckor men nu med några lugna dagar hemma känns det mycket bättre. Boar lite i lugn och ro, tvättar babykläder och ligger på soffan varvat med korta och extremt långsamma promenader. Enda smolket är pollenchocken som kom i helgen.
Sonen kom sju dagar tidigt och jag har nånstans räknat med att även den här bebisen ska bli lite tidig. Leverans runt den 10-15:e vore optimalt tycker jag (bf är 23:e). Sambon däremot har mycket på jobbet den veckan och tycker att bebis kan vänta lite, vi får se vem den lyssnar mest på
Sonen kom sju dagar tidigt och jag har nånstans räknat med att även den här bebisen ska bli lite tidig. Leverans runt den 10-15:e vore optimalt tycker jag (bf är 23:e). Sambon däremot har mycket på jobbet den veckan och tycker att bebis kan vänta lite, vi får se vem den lyssnar mest på