Jag gjorde PRECIS likadant. Dessutom fick jag för mig att knytts hjärta nog hade slutat slå precis efter KUB så att det skulle visa på något förkrympt dött foster på RUL (trots att jag känt sparkar). På RUL låg knytt fel så vi inte kunde se flöden på hjärtat. BM försäkrade om att det ABSOLUT INTE var något att oroa sig för då allt annat låg precis där det skulle utan att det var pga att det lilla pyret tryckte ner sig i bäckenet och buffade runt så att det omöjligt gick att zooma in på just dessa flöden. Och när jag lämnade BM var jag kolugn och mest glad för att få se knytt så snart igen. Någon dag senare började jag googla och hamnade (helt oväntat) på familjeliv där det naturligtvis var någon som varit med om detta och där barnet haft ett obotligt hjärtfel så att det dog i magen bara en kort tid därefter.
Min man undrade hur i h-vete jag, som i vanliga fall är logisk och rationell, kan var så obota korkad bara för att jag har en bebis i magen...
Haha! JA! Varför blir man helt galet personlighetsförändrad bara sådär?! Jag försöker hålla tyst inför sambon så han slipper försöka lugna mig för sjuhundrade gången liksom Familjeliv är ungefär alla träffar man får på google också så fort man googlar något som inte är bra, totalt värdelöst! Alla där verkar ha varit med om värsta möjliga scenario alltid
Jag ska försöka hålla huvudet kallt idag och jag menar, vad som än visas på skärmen imorgon så kan jag ju knappast påverka det ändå!
Men hur jäkla lätt är det att tänka så hela dagen dååå