Lugna dig.
Ingen oro, jag är alldeles lugn. Tycker bara att du kunde släppa det när hon bad om det, no more and no less
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugna dig.
Det är ett diskussionsforum om du hade missat det?Ingen oro, jag är alldeles lugn. Tycker bara att du kunde släppa det när hon bad om det, no more and no less
Det är ett diskussionsforum om du hade missat det?
Har inte gjort de? Diskuterade att jag hört att det är 5 år och hon envisades 7 år och att jag skulle släppa det? Tror jag lämnar tråden precis som @KattenKorven. Går inte att diskutera med gravida tjejerMan måste inte dra allt till sin spets för det.
//Mästarinnan på att dra saker för långt
Har inte gjort de? Diskuterade att jag hört att det är 5 år och hon envisades 7 år och att jag skulle släppa det? Tror jag lämnar tråden precis som @KattenKorven. Går inte att diskutera med gravida tjejer
Jag tror inte det har att göra med huruvida folk är gravida eller ej.
Jag reagerar också på sättet du skriver, och jag är väldigt ogravid...
Har inte gjort de? Diskuterade att jag hört att det är 5 år och hon envisades 7 år och att jag skulle släppa det? Tror jag lämnar tråden precis som @KattenKorven. Går inte att diskutera med gravida tjejer
Ok, då har de nog lite inkonsistent data på sin hemsida, för där jag läste står det 5-7 år:
http://www.ntf.se/konsument/default.asp?fragor_RecID=2632&katID=1
Jag tolkar det som att de anser att 7 år är maxlängd men att de formulerar sig på olika sätt
Idag fick vi veta vem som bor i min mage Kommer göra det offentligt om TUL visar samma kön
Jag tänkte på rutinUL, men insåg att det var det nog inte. TUL- vad betyder det?Idag fick vi veta vem som bor i min mage Kommer göra det offentligt om TUL visar samma kön
Jag tänkte på rutinUL, men insåg att det var det nog inte. TUL- vad betyder det?
Och jag konstaterar, lite glatt faktiskt, att jag inte har någon aning om vad ni diskuterar över huvud taget. Jag har ingen aning om vad babyskydd är, eller ens hur de ser ut. Och jag fick gå tillbaka en sida för att hitta vad det hette.
Jag lutar mig tillbaka och känner mig som en avspänd gravid kvinna. Och konstaterar att det är grymt skönt att ligga i slutet av listan. Jag kommer säkert ha samma funderingar som ni mars-föderskor har, men först om två månader. Och då har jag redan fått alla svaren här i tråden! Tusen tack - jag lutar mig bakåt och fortsätter fundera över saker ni redan lagt bakom er .
.
Mys
TUL, är det beroende på landsting man får göra det? Eller beror det på något annat? Jag ska bara in på ett vanligt RUL och sen får jag glatt vänta på att den ska ut
Nej, TUL görs för extra kontroller om någon avvikelse finns.
Jag har två komplicerade graviditeter bakom mig, varav 1 barn ansågs vara svårt sjuk vid födseln (falsk alarm, och han är idag fullt frisk) och det andre barnet var gigantisk vid födseln (ca 5,3 kg veckan innan BF). De vill kolla ifall även denna bebis blir gigantisk, samt planera inför det redan bestämda kejsarsnittet utifall bebisen ska ut tidigare än 1 vecka innan BF beroende på tyngden.
Vet inte när du ska ha, men allt jag vet är att det löser sig. Jag är bara emot när någon skriver att man måste eller ska nånting för jag lever med inställningen att alla föräldrar vill sitt/sina barns bästa. Och att ens egna sunda förnuft räcker långt, även för förstföderskor
Som blivande 3-barns mamma varav jag fick första barnet 2004 så känner jag mig bara lugn och otroligt trygg i vad jag vill