Här rullar det på med sjukskrivnng, eller ja officiellt semester from måndag. Egentligen borde jag försöka få sjukskrivningen förlängd men orkar inte : MVC säger "Vi har inga läkare, sök till vårdcentralen" - VC "Hit hör du inte när det gäller gravidsymptom, ring Gynmottagningen i XX" - Gynmottagningen säger "Du får höra av dig till MVC, du mår för bra för att höra hit".
Nu har jag iofs lyckats med mycket tjat att få både läkartid, sjukskrivningen förlängd 1 gång samt förnyelse på mina mediciner mot illamåendet. Men det var inte populärt, så tror inte att det lyckas om jag nämner att jag dessutom ska gå officiellt på semester på måndag. Sjukvården gillar inte gravida som kräks och mår konstant illa
Nu har jag iofs lyckats med mycket tjat att få både läkartid, sjukskrivningen förlängd 1 gång samt förnyelse på mina mediciner mot illamåendet. Men det var inte populärt, så tror inte att det lyckas om jag nämner att jag dessutom ska gå officiellt på semester på måndag. Sjukvården gillar inte gravida som kräks och mår konstant illa