Jag sov kass som vanligt och jobbade några timmar där jag hann med att snacka med en kund som var ute och sprang 2v innan hon födde sin dotter. Jag är ju ingen som springer så borde inte bry mig men det bara kändes så orättvist.Är också gnällig idag hade en skitdag på jobbet igår. Red pållen (som var sitt värsta ystra) och fick skitont i både mage och ljumskar efteråt, fortsatte med magknip på kvällen och fortsatte med kräks på morgonen (första gången så jag kan väl inte klaga eg) vovven låg över hela sängen hela natten så jag sov skit dessutom. Hade inte hjärta att flytta på honom, han är nytrimmad och fryser och är kliig. OCH jag har TRE månader kvar! Googlade tom för tidig födsel och hoppades på det men efter ett gäng skräckhistorier så föredrar jag nog ändå nuvarande status.
Att föda tidigt gör ju att man blir kvar längre och det är ju tråkigt. V38 är mitt drömscenario tror jag. Och realistiskt är väl v42.
Jag fick oxå skitont där innan jul när jag skulle rida bommar med min dummerjöns men det gick ju över på några dagar så de gör det säkert för dig oxå. Kan du inte rasta den på lina innan du rider?