Och idag kom andra sonenDet unnar jag dig som höggravid .
Fantastiskt fin såklart men så liten!!
(3950 så ingen mini direkt ändå)
Stora sonen är hos sin älskade morfar och blir bortskämd saknar honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och idag kom andra sonenDet unnar jag dig som höggravid .
Wow- stort stort grattisOch idag kom andra sonen
Vi använder faktiskt hennes säng, till ca kl 02- då kommer hon över och påbörjar sitt snuttmaraton. Vi funderar på att ha delade sovrum i nån vecka för att se om hon går att vänja av vid nattamningen men det är mest på idéstadiet.
Och idag kom andra sonen
Och idag kom andra sonen
Grattis!!Och idag kom andra sonen
Och idag kom andra sonen
Inte en chans i världen att vi kan lägga ner sonen och gå därifrån. Vi måste få honom att förstå att han faktiskt är trött genom att sjunga, buffa, läsa saga osv. Gör man inte det vänder han sig om, sätter sig upp och tumlar runt på alla håll och kanter i sängen och så är brottningsmatchen igång .
Låter som här när vi försöker få honom att somna utan amning eller välling, vilket vi gör dagtid. Sonen brukar tycka att det är ett bra tillfälle att stå på huvudet (på alla fyra) i sängen . Har ännu inte lyckats övertala honom om någon trötthet så det slutar alltid med att han får hoppa ner i vagnen istället. Ger ju hans föräldrar motion iaf
Där viljan verkligen kommer fram just nu är nagelklippning (vill inte alls!) och tandborstning (vill själv!). Imorgon måste nog naglarna klippas igen och jag ser inte fram emot det.
... det där med att skaffa egen säng till henne var klart onödigt, fortfarande bara världens sämsta nattduksbord
:O jisses vilket rufs! Tycker att sonen får tovor titt som tätt och fasar varje gång jag måste reda ut dem men nu är jag tacksam över det relativt lättskötta hår han harJag hoppas verkligen att den här ongen inte visar sig vara håröm...