Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
E är också en kvällsuddare. Att lägga sig runt kl 21 är normalt, men hade gärna sett att han lagt dig en timma tidigare .Det var det här med att somna om kvällarna.
I tisdags var det 21:30, igår 22 och ikväll har han i skrivande stund fortfarande inte somnat. Obegripligt att han inte tycker sig behöva mer sömn än så
Blir era påverkade av värmen?
Jag tycker våra barn otroligt nog inte är så påverkade. Utan är lika nöjda och glada och sover om nätterna.
Skiljer ju inte så mycket i ålder på era barn i början av tråden och mitt barn så jag tar mig frihet att svara
Min pojke sover på nätterna men han äter jättedåligt och humöret tryter snabbt. Tröstar mig med att han dricker bra men igår åt han tex bara en potatis som jag hade mosat i smör och dissade köttbullarna. Dissade mellanmålet också och det är ovanligt, han är nästan alltid hungrig.
Var iväg lite snabbt till ett shoppingcenter och han som alltid är glad hade åtminstone tre riktiga meltdowns
Dottern märkte jag inte så stor skillnad på. Hon har alltid ätit, sovit och allt som borde göras oavsett väder och vind. Men det bara att inse att lillebror är av heeeeelt annan kaliberJa det brukar ju ofta bli lite som vid feber när det är så varmt. Dom äter dåligt, sover oroligt och är allmänt gnälliga
Dottern märkte jag inte så stor skillnad på. Hon har alltid ätit, sovit och allt som borde göras oavsett väder och vind. Men det bara att inse att lillebror är av heeeeelt annan kaliber
Det går verkligen i rasande fart med att lära sig gå! Även om inte själva gångfarten är så hög än Nu vill han gå jämt jämt och det här med att bäras runt på är inte populärt! Och när man är ute och går ska allting utforskas grundligt!
Maken skulle ha som förmiddagsaktivitet att gå runt kvarteret, en promenad på gångvägar kanske 3-400 meter långt. Han funderade på om han behövde ha med sig lunch för att äta halvvägs
Blir era påverkade av värmen?
Jag tycker våra barn otroligt nog inte är så påverkade. Utan är lika nöjda och glada och sover om nätterna.
Igår tog min knäppa familj premiärdoppet i sjön hos mamma och pappa Tanken var att åka dit för att svalka hunden och ifall J ville bada lite för hon är galen i att bada och temp är inte så noga Vi klädde av E också så hon kunde få plaska om hon ville. Hon sprang rätt ut och fick väl en chock för hon börja gallskrika haha! Men sen med lite hjälp av pappa och spade och hink så kunde hon stå där och plaska lite och även doppa rumpan Hon är inte lika badgalning som sin syster.
Sen kunden ju inte pappan vara värre utan han hävde sig i han också. 20 grader en meter ner påstår dom att det var. Jag kände inte ens på vattnet förutom när hundarna skakade sig på mig
Åh vad E lätt leker ihop med andra barn och större barn! Vi var ju sóm sagt på Es dagis igår där det var Bamselopp och picknick. E gick först runt och skulle sno kakor hos andra men tillslut fann hon sandlådan och där blev sittandes ihop med ett gäng större barn
Vad mycket sånt dom får gratis när de har ett storasyskon. J har också alltid haft lätt att leka med andra och ta kontakt men E har ännu lättare för det.
Det glädjer mig att även du fick gå upp i gryningen .Vet inte vad det tog åt våra barn i morse. J vakna 5.30 och E strax efter 6.00 Det är MYCKET sällan som dom vaknar innan kl 7.00.
Aja vi kom upp i tid och åt frukost ihop innan jag tog en ridtur iallafall
Nu har E snart sovit 1 h i vagnen under ena äppelträdet. Hon har bara sovit en gång på dagen nästan varje dag nu senaste veckan. Rätt gött om hon bara behöver sova en gång faktiskt
Det glädjer mig att även du fick gå upp i gryningen .