Åh va jag älskar att E går så bra själv överallt utomhus nu! Snubblar hon så tar hon sig upp själv trots krångligt underlag och sluttning. Min rygg jublar också som slipper slitas genom att bära på 11 kilosklumpen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har omvärderat det förhastade beslutet att sluta nattamma, alla är gladare- win-win. Får se vad jag säger efter jobbhelgen som är i antågande.Båda ungarna vakna halv 7 i morse ALLDELES för tidigt! Men men då sover väl E ett par timmar sen så jag kan jobba. J vill säkert se på Frost då
Sista dagen som föräldraledig idag (delvis eftersom jag jobbar några timmar också). Maken är rätt nöjd över att få gå hem hela sommaren
En sak vi aldrig upplevde med J var att få jämställdhetsbonus, men i maj får vi första bonusen
Och jag har omvärderat det förhastade beslutet att sluta nattamma, alla är gladare- win-win. Får se vad jag säger efter jobbhelgen som är i antågande.
Jämställdhetsbonus har vi fått i fyra månader nu, men så har vi delat exakt lika också. Det hade vi såklart gjort ändå men alla kronor är välkomna såhär när man funderar på att skjuta på förskolestarten ett halvår .
Vi får nog också första jämställdhetsbonusen den här månaden. Har inte så stor koll, och inte heller på hur mycket pengar man får
Vi har nästan delat lika på tiden vi är lediga, men maken tar ut mycket fler dagar än mig så vi är väl inte tillräckligt jämställda enligt staten
Om jag fattat rätt så är der när båda tagit ut sina öronmärkta 60 dagar som bonusen börjar räknas
Aha! Då får vi nog snällt vänta någon månad till Maken tog ut en del dagar under året jag var ledig, men har en bit kvar till 60
Och jag har omvärderat det förhastade beslutet att sluta nattamma, alla är gladare- win-win. Får se vad jag säger efter jobbhelgen som är i antågande.
Jämställdhetsbonus har vi fått i fyra månader nu, men så har vi delat exakt lika också. Det hade vi såklart gjort ändå men alla kronor är välkomna såhär när man funderar på att skjuta på förskolestarten ett halvår .
Vi fick jämställdhetsbonus denna utbetalning, jag 200 kr och sambon 200 krVi får nog också första jämställdhetsbonusen den här månaden. Har inte så stor koll, och inte heller på hur mycket pengar man får
Vi har nästan delat lika på tiden vi är lediga, men maken tar ut mycket fler dagar än mig så vi är väl inte tillräckligt jämställda enligt staten
Kul med nytt jobb . Såg bild på finklädda småtjejer, väldigt fina .Vi var på dop för tjejernas lilla kusin (min systerdotter) i lördags och dom var så söta i varsin jeansklänning och tuffa sneakers till Skötte sig jättebra och dom är så glada i lilla kusinen trots att vi inte ses så ofta.
Utanför kyrkan gick det kossor och E blev helt vild och sprang pekandes mot kohagen och typ skrek "DÄÄÄÄ DÄÄÄÄÄ" och var överlycklig haha Glad i djur den där damen
Idag börjar jag jobba heltid! Känns lite konstigt att jag nu ska åka och jobba varje dag. Men kul också. Gillar mitt nya jobb väldigt mycket
Kul med nytt jobb . Såg bild på finklädda småtjejer, väldigt fina .
I förrgår natt var Alice helt förstörd pga tänderna som är på g, tror vi att det var i alla fall. Hon grät och skrek och hade nästan panik, gick knappt att hålla henne i famnen och släppte vi ner henne så kastade hon sig från sida till sida på golvet och tårarna sprutade och så tog hon sig mot munnen Höll på från runt 20- 00:30 och sen somnade hon av utmattning men drog igång igen från 02- 04. Gav Alvedon men verkade inte hjälpa. Hon sov länge morgonen efter och sen har hon varit som vanligt igen och sovit bättre på nätterna än någonsin, inte ens vaknat för att amma. Någon som har något bra tips för att lindra om det skulle hända igen? Det är ju liksom ett par tänder som ska upp
Men fy så jobbigt, stackars er . Man känner sig verkligen maktlös när de små inte mår bra.I förrgår natt var Alice helt förstörd pga tänderna som är på g, tror vi att det var i alla fall. Hon grät och skrek och hade nästan panik, gick knappt att hålla henne i famnen och släppte vi ner henne så kastade hon sig från sida till sida på golvet och tårarna sprutade och så tog hon sig mot munnen Höll på från runt 20- 00:30 och sen somnade hon av utmattning men drog igång igen från 02- 04. Gav Alvedon men verkade inte hjälpa. Hon sov länge morgonen efter och sen har hon varit som vanligt igen och sovit bättre på nätterna än någonsin, inte ens vaknat för att amma. Någon som har något bra tips för att lindra om det skulle hända igen? Det är ju liksom ett par tänder som ska upp
I förrgår natt var Alice helt förstörd pga tänderna som är på g, tror vi att det var i alla fall. Hon grät och skrek och hade nästan panik, gick knappt att hålla henne i famnen och släppte vi ner henne så kastade hon sig från sida till sida på golvet och tårarna sprutade och så tog hon sig mot munnen Höll på från runt 20- 00:30 och sen somnade hon av utmattning men drog igång igen från 02- 04. Gav Alvedon men verkade inte hjälpa. Hon sov länge morgonen efter och sen har hon varit som vanligt igen och sovit bättre på nätterna än någonsin, inte ens vaknat för att amma. Någon som har något bra tips för att lindra om det skulle hända igen? Det är ju liksom ett par tänder som ska upp