Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han drar ifrån, vi vägde in på 69,5 cm och 8025 g.Idag har vi varit på 1-årskontroll. 74 cm och 8600 gram vägde han in på den lille lättviktaren. Vi ska väga om en månad igen för att se att han följer sin nya kurva och inte dippar mer, men varken vi eller sköterskan var särskilt oroliga.
Däremot vaccinet väntade vi med. Han blev snorig i natt och har varit halvhängig under dagen, så bokade en ny tid nästa vecka. Bättre med vaccinering när man är helt frisk och kry
Idag har vi varit på 1-årskontroll. 74 cm och 8600 gram vägde han in på den lille lättviktaren. Vi ska väga om en månad igen för att se att han följer sin nya kurva och inte dippar mer, men varken vi eller sköterskan var särskilt oroliga.
Däremot vaccinet väntade vi med. Han blev snorig i natt och har varit halvhängig under dagen, så bokade en ny tid nästa vecka. Bättre med vaccinering när man är helt frisk och kry
Han drar ifrån, vi vägde in på 69,5 cm och 8025 g.
Tips på regnkläder i stl 68?
Hittade en regnoverall i stl 74 på Lindex. Ska testas strax!Vi har köpt Reima, men de har inte testats i skarpt läge än.
Även här blir det extrakoll, fast om tre månader. 9300 gram var godkänt, men de tyckte att hon borde ha växt lite till, hon mätte 71,5 cm.
I övrigt var allt bra och vaccinationen glömdes snabbt bort med hjälp av såpbubblor.
Hur mycket hade hon ökat sen förra gången?
Ska komma ihåg det där med såpbubblorna
Ettårskontroll idag. Allt bra, men lite ledsen på eftermiddagen. Vet inte om det var sprutorna eller något annat.
Nope, min vägde in på 11,2 på 10-månaderskontrollenMin verkar vara störst i tråden. 10 kg precis vilket är precis på medel enligt bvc och längre än genomsnittet med 80 cm! :-) lång och smal. Jättejobbigt med byxor är det. 68/74 passar i kroppen med behöver 80 på benen så antingen är byxorna korta eller sjukt stora i midjan. Nån som har tips på märken som kan tänkas passa? Gärna i fysisk butik. :-)
Min verkar vara störst i tråden. 10 kg precis vilket är precis på medel enligt bvc och längre än genomsnittet med 80 cm! :-) lång och smal. Jättejobbigt med byxor är det. 68/74 passar i kroppen med behöver 80 på benen så antingen är byxorna korta eller sjukt stora i midjan. Nån som har tips på märken som kan tänkas passa? Gärna i fysisk butik. :-)
Min verkar vara störst i tråden. 10 kg precis vilket är precis på medel enligt bvc och längre än genomsnittet med 80 cm! :-) lång och smal. Jättejobbigt med byxor är det. 68/74 passar i kroppen med behöver 80 på benen så antingen är byxorna korta eller sjukt stora i midjan. Nån som har tips på märken som kan tänkas passa? Gärna i fysisk butik. :-)
Polarn och pyrets byxor funkar bäst på min långa son.Min verkar vara störst i tråden. 10 kg precis vilket är precis på medel enligt bvc och längre än genomsnittet med 80 cm! :-) lång och smal. Jättejobbigt med byxor är det. 68/74 passar i kroppen med behöver 80 på benen så antingen är byxorna korta eller sjukt stora i midjan. Nån som har tips på märken som kan tänkas passa? Gärna i fysisk butik. :-)