Imogen
Trådstartare
Polarn och pyrets byxor funkar bäst på min långa son.
Och vi som tycker Pops byxor är hopplöst breda i förhållande till längden. Dom är onekligen olika konstruerade de små liven
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Polarn och pyrets byxor funkar bäst på min långa son.
Ja för våra är ju nästan jämnstora? H vägde 9,2 och var 73 lång på 6 månaders.
Det var nog tur att vi valde att vänta med vaccinet för nu är det förkylt här. Hostar riktig rosslig hosta och snorar. Är lite varm men inte allt för hör feber. Vill sova klistrad som ett litet plåster. Är väl kombination av att han är sjuk och omställningen att mamma är borta om dagarna. Mysigt men är väl inte optimalt för ens egen sömn direkt
Har hittat nåt som passar både kräsna barnet och ickehusliga mamman- kesoplättar .
Ska komma ihåg det där med såpbubblorna
Har hittat nåt som passar både kräsna barnet och ickehusliga mamman- kesoplättar .
Ska komma ihåg det där med såpbubblorna
Skönt att ni tagit er ut på "andra sidan". Tror att många med mig har svårt att greppa hur man klarar att ha två små på en gång... Har tvillingar på 2,5 i närmsta familjen och det är verkligen mycket jobb, jag är djupt imponerad av er tvillingföräldrar . Mycket praktiskt att få barn dryga året efter- vi har verkligen ärvt massor.Hej alla! Länge, länge sedan jag skrev. Men står ju kvar på listan i alla fall
Första tvillingåret var obeskrivligt tufft. Verkligen obeskrivligt. Två prematurer, dygnet runt, ingen paus. Och svår havandeskapsförgiftning.
Men vi klarade det! Nu har vi två underbara och fantastiska ettåringar som leker och busar dagen lång. Sover okej (allt är relativt) och de goda stunderna är många.
Förstår att det inte gått väl för alla i årets vårtråd. Beklagar och påminns om livets skörhet.
Jag ammar alltid vid sprutor. Före och under.
Skönt att ni tagit er ut på "andra sidan". Tror att många med mig har svårt att greppa hur man klarar att ha två små på en gång... Har tvillingar på 2,5 i närmsta familjen och det är verkligen mycket jobb, jag är djupt imponerad av er tvillingföräldrar . Mycket praktiskt att få barn dryga året efter- vi har verkligen ärvt massor.
Hej alla! Länge, länge sedan jag skrev. Men står ju kvar på listan i alla fall
Första tvillingåret var obeskrivligt tufft. Verkligen obeskrivligt. Två prematurer, dygnet runt, ingen paus. Och svår havandeskapsförgiftning.
Men vi klarade det! Nu har vi två underbara och fantastiska ettåringar som leker och busar dagen lång. Sover okej (allt är relativt) och de goda stunderna är många.
Förstår att det inte gått väl för alla i årets vårtråd. Beklagar och påminns om livets skörhet.
Vad roligt att höra från er! Låter verkligen som att ni har haft det tufft! Är galet imponerad av tvillingföräldrar även utan de extra problem ni har haft.
Har tvillingarna vuxit ikapp eller räknas de fortfarande som prematurer?