Det låter som du kanske snart har svaret på det .
Som hästnörd tänker jag ju direkt på sandkolik
Men än verkar hon inte må dåligt i alla fall. Sandlådan är jättekul tycker hon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som du kanske snart har svaret på det .
Åker era barn framåt- eller bakåtvända i vagnen?
Sonen har hittills åkt bakåtvänt och egentligen tycker jag att han ska fortsätta med det ett tag till. Men nu är vi i läget att bakåtvänt gnäller han och försöker ta sig ur. Alternativt böjer sig ut ur vagnen för att se framåt. Framåtvänd sitter han och snackar och pekar hur nöjd som helst. Känns ju egentligen som en icke-fråga men jag är inte så nöjd med att inte se honom..
Sonen har hittills åkt bakåtvänt och egentligen tycker jag att han ska fortsätta med det ett tag till. Men nu är vi i läget att bakåtvänt gnäller han och försöker ta sig ur. Alternativt böjer sig ut ur vagnen för att se framåt. Framåtvänd sitter han och snackar och pekar hur nöjd som helst. Känns ju egentligen som en icke-fråga men jag är inte så nöjd med att inte se honom..
Framåt jättetråkigt att se mamma bara tycker bebis.Åker era barn framåt- eller bakåtvända i vagnen?
Det varierar. Hon har åkt framåtvänd sen nån gång före jul, men när hon är lite mer närhetstörstande har vi vänt henne mot oss. Ibland byter vi riktning under färd, allt beroende på vad L vill.
Eftersom jag inte vill vända på vagnen bär jag i regel Lo på armen, samtidigt som jag skjuter en tom vagn framför mig .Åker era barn framåt- eller bakåtvända i vagnen?
Eftersom jag inte vill vända på vagnen bär jag i regel Lo på armen, samtidigt som jag skjuter en tom vagn framför mig .
Vi har en vagn som jag kan byta håll på efter väder och en där han åker framåt. Han är nöjd oavsett men vet inte vad som är rätt?Åker era barn framåt- eller bakåtvända i vagnen?
Har du skaffat syskonvagn? :-) vad blev/blir det isåfall!? Vi har inte gjort det än, kan inte bestämma oss. Börjar bli dags att köpa nu känns det som iallafall!Vi har en vagn som jag kan byta håll på efter väder och en där han åker framåt. Han är nöjd oavsett men vet inte vad som är rätt?
Sonen är nöjd oavsett.
Sen är vi inte direkt och åker på stan särskilt ofta så
Vi fick köpa en brio billigt av en kompis sålänge, vi har inte lagt ner mer energi än så än så har vi något att använda sålänge iallafall.Har du skaffat syskonvagn? :-) vad blev/blir det isåfall!? Vi har inte gjort det än, kan inte bestämma oss. Börjar bli dags att köpa nu känns det som iallafall!
Eftersom jag inte vill vända på vagnen bär jag i regel Lo på armen, samtidigt som jag skjuter en tom vagn framför mig .
Ungefär så tänker jag också. Är han trött och ska dova funkar det fint att åka framåt. Samma om vi är inne i stan och det är så mycket att titta på ändå. Vi har också en vagn som är lätt att vända mitt under promenaden.
Pratade om det med en kompis som tyckte det var big no no att vända barnet såhär tidigt. Därav frågan. Sen är hennes dotter 2 år och har aldrig protesterat i vagnen. Lite lättare att vara principfast då
Är vi inne i stan är det oftast ren lögn att ha L bakåtvänd. Hur ska man då kunna flirta med precis alla man möter?
Det märks dock att hon blir tröttare om hon åker framåtvänd, men då sover hon en kvart extra när läge bjuds och så är allt som vanligt igen. Men alla barn är ju inte så, vissa blir överstimulerade och kommer liksom inte ur det, då är att åka framåtvänd kanske inte ett alternativ. Det är lätt att vara hakuna matata gällande vagn/mat/sömn/whatever när man inte råkar ut för några negativa konsekvenser, eller för den delen vara principfast om man aldrig möter på något motstånd.
Jo jag har inte påstått att det finns varken rim eller reson i vårt liv just nu . Hon ställer sig dessutom upp på en millisekund men armarna rakt uppåtsträckta och är hon framåt då tror jag faktiskt inte vi hinner fånga henne. Hon är inte mycket för sele .Men varför inte vända vagnen då? I din famn kan hon ju se i princip 360 grader, sitter hon framåt i vagnen kapas åtminstone några grader.
Ja! Har visserligen bara haft en mens men fy fan vilket humör jag hade. Aldrig hänt innan.Är det någon annan som fått besvär med pms efter graviditeten?
Jag har tidigare varit helt förskonad och inte alls förstått detta med pms och hormonella humörsvängningar.
Tyckt att folk lättvindigt har skyllt sitt dåliga humör på pms.
Men nu. NU.
Något har uppenbarligen hänt i kroppen. En vecka innan mens blir jag som en huggorm nu för tiden
Någon som känner igen sig?
Är det någon annan som fått besvär med pms efter graviditeten?
Jag har tidigare varit helt förskonad och inte alls förstått detta med pms och hormonella humörsvängningar.
Tyckt att folk lättvindigt har skyllt sitt dåliga humör på pms.
Men nu. NU.
Något har uppenbarligen hänt i kroppen. En vecka innan mens blir jag som en huggorm nu för tiden
Någon som känner igen sig?