Eftersom jag inte vill vända på vagnen bär jag i regel Lo på armen, samtidigt som jag skjuter en tom vagn framför mig .
Testa ergonomisk sele, guld värt med närhetstörstande bebis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag inte vill vända på vagnen bär jag i regel Lo på armen, samtidigt som jag skjuter en tom vagn framför mig .
Vi har en Ergobaby, brukade ha henne på ryggen i den. Det är tyvärr inte inte heller accepterat för tillfället av lilla fröken. Jag ser tiden an och hoppas hon landar i ett lugn snart igenTesta ergonomisk sele, guld värt med närhetstörstande bebis!
Vi har en Ergobaby, brukade ha henne på ryggen i den. Det är tyvärr inte inte heller accepterat för tillfället av lilla fröken. Jag ser tiden an och hoppas hon landar i ett lugn snart igen
Går det att hyra barnstol på något smidigt sätt?
Insåg att det idag var första gången jag inte kunde rida pga mitt barn- känns ganska fantastiskt såhär veckorna innan ettårsdagen . Jag som var rädd att det inte skulle fungera med häst och barn rider fortfarande sex dagar i veckan . Idag somnade hon aldrig så jag åkte hem med tanken att lämna henne och åka tillbaka och rida men jag blev trött efter lång jobbdag och det må väl vara hänt .
Babyjoggers olika city miniNär vi ändå är inne på ämnet vagnar. Vi funderar på att köpa en till vagn. Någon liten en som blir liten ihopfälld och inte tar upp typ hela bagaget när det blir sommar och semester. Vi har ingen jättestor bil och tänker att det är billigare att köpa en till vagn än att köpa större bil
Någon som har något bra förslag? Så liten som möjligt ihopfälld men ändå funka iaf hyfsat att gå på grusvägar med. Ingen paraplysulky eller liknande alltså.
Kolla med NTF. Vi har hyrt av NTF Västerbotten när vi åkt norrut.
Babyjoggers olika city mini
Balios M
Bugaboo bee
Yoyo
Herregud vad tänder det kommer nu. Tre på gång i överkäken och jag tror det är åtminstone två på gång i nederkäken. L har aldrig varit lös i magen i samband med tandsprickning förut men nu är det många vändor på pottan och en del bajsblöjor.
Har, lite halvhjärtat får erkännas, försökt hitta information om det finns något vetenskapligt etablerat samband mellan tandsprickning och diarré, men allt jag hittar är en sida som säger att det absolut hänger ihop, en annan sida som säger att det absolut inte gör det och en satans massa anekdoter om barn som aldrig är lösa i magen förutom i samband med tandsprickning. Teorier som kopplar ihop tandsprickning och diarré är t.ex. ökad infektionskänslighet under tandsprickning, hormoner som påverkar slemhinnor, att barnet sväljer mycket mer saliv än vanligt och att magen helt enkelt blir ledsen eftersom många barn äter dåligt när tänder är på gång har hittats. Någon som sitter på mer information om det här?
Tack! Ska spana in city mini framför allt och Bailos. Bee och Yoyo är lite för mycket dockvagn för min smak
Dockvagn eller inte, att den går som handbagage skapade rejält habegär hos mig.
Hihi Ja den måste vara super när man flyger! Men vårt främsta användningsområde blir när vi packar bilen full och åker till sommarstället där det i princip bara är grusvägar. Så då behövs nog lite rejälare hjul iaf
Lutar starkt åt att jag beställer en typ imorgon. Tänkte att L ska få den i födelsedagspresent...
Vi fick hem vår vagn som varit på reparation (älskar Kronans kundservice) och H använde den stora kartongen både som gåvagn och som husSå länge man kan komma undan med sådana presenter ska man passa på! L blir säkert överlycklig för kartongen, win-win