Åh gud vad prickig lilla minifröken är nu Men är ändå vid gott mod om än orolig nattetid och har sovit hos oss i två nätter. Minns inte när det hände senast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge brukar det hålla i sig? Hoppas hon blir frisk snart!Åh gud vad prickig lilla minifröken är nu Men är ändå vid gott mod om än orolig nattetid och har sovit hos oss i två nätter. Minns inte när det hände senast.
Åh gud vad prickig lilla minifröken är nu Men är ändå vid gott mod om än orolig nattetid och har sovit hos oss i två nätter. Minns inte när det hände senast.
Hur länge brukar det hålla i sig? Hoppas hon blir frisk snart!
Har en febrig gosse som sovit ruskigt oroligt inatt. Pigg ändå så jag hade hoppats på en tand men nu hostar han lite.
De är så små och pluttiga när de är sjuka
Sonen har lärt sig klättra upp för vår lägsta soffa. Så nu klättras det upp och ner dagarna i ända. Problemet är nu att han tycker att han ska kunna klättra upp på allt. Så frustrationen blir stor när han inte kommer upp i vår säng eller i den andra soffan! Ner från allt kommer han och är duktig på att vända sig och klättra ner med rumpan först
Hur länge brukar det hålla i sig? Hoppas hon blir frisk snart!
Har en febrig gosse som sovit ruskigt oroligt inatt. Pigg ändå så jag hade hoppats på en tand men nu hostar han lite.
De är så små och pluttiga när de är sjuka
Sonen har en tand på g och dreglar helt otroligt mycket, tycker jag torkar och torkar men han har fått små utslag kring munnen.
Jag antar det har med att det är fuktigt och så en napp på det.
Han har haft lite så vid tidigare tandsprickning och det har gått bort sen. Mdn inte såhär mycket. Lilla kraken.
Vad skulle ni smörja med för att försöka bli av med utslagen?
Idag fyller E år och det firas tillsammans med både far- och morföräldrar, far- och morbröder, en hel bunt katter, spaghetti bolognese och pannkakstårta . Det är fint väder som inbjuder till utomhusaktivitet.
Fy vad obehagligt med magsjukan, men spännande med hus! Ska ni flytta långt?Här har vi betat av magsjukan från helvetet med nääääästan inläggning med dropp (men klarade oss med en hårnålsmån!) köpt hus och firat ettårsdagen med tårta. Livet är ändå ganska fint vid 13 idag blir det kalas för ena kusinen, ska bli kul att få berätta att vi blir nästan grannar!
Ja, detta året har verkligen gått undan och jag minns knappt vad vi har gjort under året förutom allt som har med bebisar att göraGrattis till E!
Här är det 10 dagar till födelsedag, känns helt overkligt!
Idag fyller E år och det firas tillsammans med både far- och morföräldrar, far- och morbröder, en hel bunt katter, spaghetti bolognese och pannkakstårta . Det är fint väder som inbjuder till utomhusaktivitet.
Vi flyttar ungefär 5 km, vi kan knappt fatta att vi lyckades hitta ett hus i området vi letat i efter 1 årFy vad obehagligt med magsjukan, men spännande med hus! Ska ni flytta långt?
Ja, detta året har verkligen gått undan och jag minns knappt vad vi har gjort under året förutom allt som har med bebisar att göra
Vi flyttar ungefär 5 km, vi kan knappt fatta att vi lyckades hitta ett hus i området vi letat i efter 1 år