Våran lille går
Ja jag hade för mig att det var nån som var tidigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våran lille går
Haha ja, han är så söt där han balanserar sig framJa jag hade för mig att det var nån som var tidigt
Haha ja, han är så söt där han balanserar sig fram
Vi kommer nog att ge sonen en dammsugareVad har ni tänkt för 1 års presenter?
E är väldigt intresserad av Js dockvagn så vi tänkte hon skulle få en egen. Och så ska hon få ett par skor. Kommer önska sommarkläder, docka och bobbycar av de andra.
Vi kommer nog att ge sonen en dammsugare
Hans favvo. Sen kommer det säkert inte duga med fejk, men vi får ta en som låter en massa så kanske!
I övrigt har han mängder med ärvda leksaker så i stort kommer vi nog mest önska kläder tror jag
Vi har åkt flera gånger. Boka plats bredvid handikappanpassad plats så hamnar du i vagn där det finns plats för barnvagn samt toalett med skötbord.
Ettårspresenter har vi inte alls tänkt på än. Men uteleksaker känns lämpligt eftersom det är vår då och vi flyttade till hus i höstas
Kommer ni ihåg att jag sökte min chefs jobb i somras? Fick det så otroligt glad! Så på måndag är det mannen som pratar med jobbet och blir heltidspappaledig så fort som möjligt happy friday allihop
Alltså alla verkar ha såna problem med strumpor på bäbisar från dom är nyfödda och själv har jag aldrig upplevt problemet
Är det nån i tråden som går redan? Har för mig att det är nån men kan blanda ihop med vintertråden
Från att ha gått lite steg här och där har Vide senaste dagarna blrjat gå rätt mycket. Varje dag blir han lite bättre. Fast han kryper en hel del fortfarande också. :-)