Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi använder Ica egna märke, inte basic, och de funkar fint för ossLiten blöjfråga.
Vi har använt Pampers hela tiden, det har funkat bra så vi har bara fortsatt med det.
Libero har vi också haft nån enstaka gång.
Men hur är dom billigare varianterna? Jag har aldrig vågat prova, antar att det är pris efter kvalitet men finns det nåt prisvärt bland dessa?
Nyfiken
Willys egna blöjor har vi testat, dom var lika bra som pampers, höll tätt mkt länge etc. :-) använder dock pampers pga kuponger och tycker dom ser lite roligare ut utseendemässigt hehe.Liten blöjfråga.
Vi har använt Pampers hela tiden, det har funkat bra så vi har bara fortsatt med det.
Libero har vi också haft nån enstaka gång.
Men hur är dom billigare varianterna? Jag har aldrig vågat prova, antar att det är pris efter kvalitet men finns det nåt prisvärt bland dessa?
Nyfiken
Aha! Tack, nej jag är intresserad av alla svar egentligen bara för att jag inte vågat prova nåt annatInte det du undrade @Magnum men jag köper bara natys blöjor, dom är verkligen jättebra. Jag upplever att blöjor luktar lite kemiskt, och man känner "kulorna" därinne som suger upp vätskan. Natys luktar inte kemiskt, antar att materialet är annorlunda för de känns inte plastiga, och innehållet som är absorberande är inte kulor utan något papper(?)
Inte billiga, men jag tycker det är värt pengarna! Helt sidospår
Man är ju vanemänniska som att jag alltid köper Heinz ketchup och mannen Felix
Right?!?! @Imogen
E är inne i en härlig period. Glad, och skrattar i princip konstant. Hon skrattar tom konstlat, dessa barn slutar aldrig roa en
Ger alla här gröt/välling? Dels gillar inte E det, dels vill jag inte ge det, men kommer inte på något bra kvällsmål efter middagen. Mackor känns inte heller hundra.. Tips mottages tacksamt!
Välling, sonen äter inte välling. Funderar att prova med typ pipmugg eller så men vi får se. Gröt funkar ok.Right?!?! @Imogen
E är inne i en härlig period. Glad, och skrattar i princip konstant. Hon skrattar tom konstlat, dessa barn slutar aldrig roa en
Ger alla här gröt/välling? Dels gillar inte E det, dels vill jag inte ge det, men kommer inte på något bra kvällsmål efter middagen. Mackor känns inte heller hundra.. Tips mottages tacksamt!
L ratar både välling och gröt. Hon äter dock ersättning som kvällsmål, och gillar verkligen mackor (både hårda och mjuka), så där har jag inte mycket att komma med.
Det där har jag funderat på! Om man ger ersättning, varför vill man byta ut det på kvällen mot välling? Ersättning är väl mer näringsrik än välling?
(Jag menar alltså inte att det skulle vara fel att göra så, utan jag som inte har fattat poängen )
Jag tror det handlar dels om att vi har en vällingtradition i Sverige och dels att en del upplever att barnen blir mättare på välling.
L äter både gröt och välling, med varierat intresse. Jag ammar fortfarande men jobbar ofta kväll så då får hon välling av sin pappa. Det får hon även en gång på natten, i regel.Right?!?! @Imogen