Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det har tagits upp förut men vad får era i julklapp? :-) ska ut och handla idag! Funderar på en Bobby Car och lära gå vagn men längre än så har vi inte kommit.
Vet inte om det har tagits upp förut men vad får era i julklapp? :-) ska ut och handla idag! Funderar på en Bobby Car och lära gå vagn men längre än så har vi inte kommit.
Sonen får böcker, reflexväst och små trämarackas av oss. Av övrig släkt önskar vi oss lära gå vagn, kläder, klossar och badleksaker. Bobbycar låter som en vettig julklapp. Den kan de ju använda ett bra tagVet inte om det har tagits upp förut men vad får era i julklapp? :-) ska ut och handla idag! Funderar på en Bobby Car och lära gå vagn men längre än så har vi inte kommit.
Är det förresten nån av er som har tips på bra skor att börja med? Vill att dom ska vara bra för små bebisfötter som är i lära-gå-fasen. Har tittat på Barnfotas vintermodell (Lana tror jag dom heter) men sambon hävdar att hon kommer bli blöt om fötterna om det är minsta fuktigt ute vi är inte alltid helt överens gällande naturmaterial kontra syntet...
Toppentips! Har du ett lite mer specifikt recept på muffinsen?
Haha . Jag jobbar så mycket just nu så för tillfället är det positivt att mitt barn är så vaket så vi hinner sesKvällens positiva var att sonen somnade vid 19:30. Inte lika positivt att han vaknat en 7-8 gånger sen dess. Har tappat räkningen