Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni andra fått tillbaka mensen förresten?
På midsommar så 2 månader.Har ni andra fått tillbaka mensen förresten?
Nej. Ammar också en del fortfarande.Har ni andra fått tillbaka mensen förresten?
Nej.Har ni andra fått tillbaka mensen förresten?
Vi firar med min sambos familj på själva julafton, mest för att Los storebror vill vara hos farmor och farfar. Vi åker till min familj på juldagen, dit är det en bit så vi sover en natt.Vad många sjuklingar det är i tråden. Kommer lägligt till jul. Minns ni att jag förra veckan skrev om vår bästa natt ever? Efter det har nätterna blivit sämre igen. Han vaknar med 40 min- 1,5. Timmas mellanrum och ofta är det bara amning som hjälpet. Dock visade sig denna beteendeförändring högst troligt bero på - förkylning!
Sonen började snora lite smått i förrgår och idag är han snorig och har lite feber (37,9). Han är dock pigg och glad för det mesta, men sover sämre. Han har varit mindre intresserad av mat han inte själv kan äta med händerna så morgongröten har vi slopat. Han har frossat i raggmunkar, grötpinnar och rån istället mellan amningarna.
Han har ammat mer dessa dagar pga förkylningen. Vi hade egentligen tänkt plock bort nattamningen nu i julhelgen men det känns rätt taskigt nu när han är sjuk. Jag börjar dock jobba den 3:e jan så tills dess måste vi hitta en lösning.
Hur ska ni fira jul?
vi funderade kring det där med läggrutiner.
Sonen somnar hos oss i soffan ibland men oftast i vår säng brevid den som går och lägger sej först. Då somnar han oftast nästan direkt. Då är klockan plus minus 21.
Han vaknar till tidig morgon och trasslar endel såvida han inte kommer över till oss, då är det rätt snabb omsomning. Vaknar kring 9.
Rutinen och tiderna är konsekvent och fungerar och har varit såna typ hela tiden. Likaså sömn under dagen.
Är det nödvändigt att ändra tider om det funkar bra? Lägga tidigare tex, är 21 för sent? Spelar det någon roll?
Är det nödvändigt att han somnar i egen säng/för sej själv? Han är inte svårsövd när han väl är trött men vill gärna vara nära nära. När han väl somnat sover han ordentligt och flyttas till sin egen säng.
Vad kan man behöva tänka på för framtiden?