Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dottern bajsar ungefär var fjärde dag, jag kan säga att du gör rätt i att oroa dig. Håll tummarna att ni inte är ute på stan eller så när det kommer! Vi fick låna svägerskans dusch häromdagen....Den lille sonen har för övrigt inte bajsat sen i tisdags... Måste säga att jag börjar bli lite orolig. Inte för hans välbefinnande för han verkar pigg och glad och äter och kissar. Men för min egen skull och vad som komma skall
Min son bajsade ca 1 gng i veckan när han helammades och det gick bra det också vi har aldrig haft några katastrofer pga det utan allt har hållt sig i blöjanDen lille sonen har för övrigt inte bajsat sen i tisdags... Måste säga att jag börjar bli lite orolig. Inte för hans välbefinnande för han verkar pigg och glad och äter och kissar. Men för min egen skull och vad som komma skall
Den lille sonen har för övrigt inte bajsat sen i tisdags... Måste säga att jag börjar bli lite orolig. Inte för hans välbefinnande för han verkar pigg och glad och äter och kissar. Men för min egen skull och vad som komma skall
Dottern bajsar ungefär var fjärde dag, jag kan säga att du gör rätt i att oroa dig. Håll tummarna att ni inte är ute på stan eller så när det kommer! Vi fick låna svägerskans dusch häromdagen....
Det är sjukt mycket bättre när det hamnar i pottan! (Vi kör en "halv ec" variant så bajset hamnar för det mesta i pottan men inte alltid)Var lika med A för ett par veckor sen, inget bajs på typ en vecka. Men vart ingen katastrof utan bara mer fast konsistens. Vi kör iofs ec och allt bajs hamnar i pottan så det kanske kommer mer än vad jag upplever att det gör och hade hon bajsat i blöjan kanske det hade räknats som katastrof
Vi har testat lite smakportioner här. Men sonen är föga intresserad. Låter det vara lite o provar igen får vi se!
I övrig ligger jag just nu sömnlös för att jag väntar på min mens som eventuellt är sen.
Nog för att vi talat om syskon. Men kanske med ett par år emellan.
Är det någon här som är gravid igen? Var det planerat? Om inte, känns det ok ändå?
Grattis!! Vad roligt!Mensen kan ju vara väldigt oregelbunden efter fl så kanske det bara? Jag är gravid igen och det var planerat
Grattis!! Vad roligt!
Jag känner alla symtom och väntar bara på blödningen. Men det händer inget liksom. Avvaktar lite till får vi se
Det ska bli den tredje, har ju lite koll men vi bör ha slarvat 'under rätt rid' men man vet ju aldrig såklart!Är det första mensen sen förlossningen som du tror ska komma eller har du haft mens ett tag?
Det ska bli den tredje, har ju lite koll men vi bör ha slarvat 'under rätt rid' men man vet ju aldrig såklart!