Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här har sonen sovit sina första timmar i... tadaaa.... spjälsängen!!! Han sov först en lur igår på förmiddagen i den. Sen nattade vi honom i den och han sov några timmar innan det var dags för mat, då flyttades han över i vår säng. Idag har han hunnit sova en tupplur i den redan. Känns faktiskt ganska skönt att han kan sova lite själv. Jag har sovit tätt intill honom sedan han föddes så det ska bli skönt att kunna sova med lite utrymme i sängen, och kunna mysa lite med sambon .
Vi har haft en riktigt skön morgon i solen. Vaknade båda vid 07 och lyckades tajma förmiddagsluren med sadlad häst så Loppan sov i vagnen och sover än efter avslutat ridpass. Snart ska vi träffa en god vän och dricka kaffe, vi har blivit grannar med både henne och stallet efter flytten. Hoppas lilla L kräks på mig snart eller nåt så vi får lite balans i tillvaron . Vad gör ni andra idag?
Det känns igen. Börjar överväga om inte banankartonger faktiskt är en chic inredningsdetalj .@Lo_
Vi flyttpackar, känns det igen?
Just nu har vi flyttkartonger precis överallt känns det som. Men har kommit en bit på väg! Igår var min mamma här och underhöll sonen halva dagen. Det går onekligen lite fortare att packa då!
Så skönt att komma ut i stallet och friska luften . Men lite spännande i överkant med mensen , du kan inte ta ett test?Sonen vaknade jollrandes i sin säng halv åtta. Jag brukar behöva flytta över honom vid fyra-femtiden till oss men idag var det en stor pojke som sov i egen säng hela natten! (Sen flyttade jag över honom ändå för inte kan vi hoppa över morgonmyset!!)
Sen spenderade vi nån timme i stallet. Han verkar tämligen nöjd, har han bara sin tutte kan han sitta blickstilla i vagnen och kolla sej runt i flera timmar och säger bara till om tutten trillar ur.
I övrigt har jag en blandad känsla med ångest över att mensen inte kommit fortfarande. Och så får jag ångest över att jag HAR ångest över det alls. Suck.
Har förra graviditeten och inte minst förlossningen och första tiden efter i så färskt minne att jag inte vet om jag är redo så tätt inpå. Men det lär lösa sej om det visar sej vara på det viset.
Så skönt att komma ut i stallet och friska luften . Men lite spännande i överkant med mensen , du kan inte ta ett test?
Vi har haft en riktigt skön morgon i solen. Vaknade båda vid 07 och lyckades tajma förmiddagsluren med sadlad häst så Loppan sov i vagnen och sover än efter avslutat ridpass. Snart ska vi träffa en god vän och dricka kaffe, vi har blivit grannar med både henne och stallet efter flytten. Hoppas lilla L kräks på mig snart eller nåt så vi får lite balans i tillvaron . Vad gör ni andra idag?
Önskar jag också flyttpackade, men vi har inte hittat ett nytt hus än! Priserna är insane där vi letar
Annars idag har vi hunnit storhandla innan 10 imorse, ätit mysfrukost och tagit det lugnt. Min käre sambo dök upp sent inatt efter en Tysklandresa med jobbet, så han fick sovmorgon. Vi ska förvisso på visning idag, men jag vågar inte vara optimist
Hur är era ungar när det gäller att leka själva? L ligger just nu på golvet och leker med en boll, en skallra, en blöja (den är ren ) och sin snuttetrasa och har så gjort i typ en kvart-tjugo minuter. Hon lyfter upp en sak, tittar och skriker lite på den, lägger den nånstans och letar sen rätt på en ny sak. Rätt fascinerande procedur. Just nu är hon ute efter bollen men den ligger ovanför huvudet på henne, lär handla om sekunder innan hon blir förbannad...
Tufft att åka iväg med två barn och häst .E vaknade vid halv 8 som vanligt så jag tog med henne upp och åt frukost Sen lämnade jag en trött gubbe (han var på kalas igår och var hemma halv 1 i natt) med båda barnen och lastade hästen och åkte på pay & ride Nyss kommit hem. Blir nog inget speciellt resten av dagen. En promenad kanske
Tufft att åka iväg med två barn och häst .
Nä nu läste jag bättre . Tänkte nån i klubben hängde med dem när du red.Haha oj skrev jag så otydligt Mena såklart att jag lämnade både gubbe och barn hemma och åkte iväg med hästen. Skulle aldrig gått att "tävla" utan barnvakt.
Det är minst sagt lite väl spännande. Kommet göra ett test till veckan. Såhär spännande är inte bra för nerverna
Hur är era ungar när det gäller att leka själva? L ligger just nu på golvet och leker med en boll, en skallra, en blöja (den är ren ) och sin snuttetrasa och har så gjort i typ en kvart-tjugo minuter. Hon lyfter upp en sak, tittar och skriker lite på den, lägger den nånstans och letar sen rätt på en ny sak. Rätt fascinerande procedur. Just nu är hon ute efter bollen men den ligger ovanför huvudet på henne, lär handla om sekunder innan hon blir förbannad...
Vi gick också på en himla massa visningar men till slut hittade vi vårt hus. Vi hade spanat in det på hemnet något halvår (?) tidigare men avbokat en privat visning för att vi tyckte att det låg för långt ut från stan. Till slut bokade vi in en ny visning och kände redan när vi klev innanför dörren att det var vårt hem!Åh, jag vet hur det är. Vi höll på nästan ett år och sprang på visningar och förlorade budgivningar innan vi köpte vårt hus. Kostar multum här också..