Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Insåg också det just , det har blivit "På spåret" av den.Haha tråden har förvandlats till något form av pussel
Åh, en som ser ut som min! Jag hade liksom inte förväntat mig innan att behöva tänka på att rengöra handledsvecket :-DNi kan få låna några av oss?
Håller med! Varje dag vill jag bara stanna upp och ta till vara på tiden vi har nu, men samtidigt är jag jättenyfiken på nästa del utvecklingen .@Lo_ men vilken härlig ledighet ni har haft! Ska han börja jobba nu lagom till flytten eller?
Här börjar vi räkna ner mot oktober när jag ska ha semester och maken vara föräldraledig. Men det är så dubbelt det där nu för tiden. Man längtar framåt efter saker samtidigt som man typ vill stoppa tiden!
Ja det känns jättemärkligt att det redan gått tio veckor, tyckte det var oceaner av tid i början på sommaren. Och vi "hade ju hela augusti på oss att packa" , nu är det sista helgen, vi är borta hela den på olika festligheter och det är mycket lite som är packat . Men "var bara lugn (jag får regelbundet panik över röran och allt som ska ske på kort tid) säger sambon, "jag kan packa på nätterna, vi kommer hinna".@Lo_ men vilken härlig ledighet ni har haft! Ska han börja jobba nu lagom till flytten eller?
Här börjar vi räkna ner mot oktober när jag ska ha semester och maken vara föräldraledig. Men det är så dubbelt det där nu för tiden. Man längtar framåt efter saker samtidigt som man typ vill stoppa tiden!
Veck! ska det ju stå...@vilse vilken söt en!
Min har inga direkta vecka att tala om jämförelsevis
Tror att tänder är på g även här, fast i överkäken!?! Det dregglas mkt, han biter på fingrar och det ser ut som något vitt tränger fram på höger sida i överkäken.I övrigt så har de första två tänderna kommit genom skinnet här. Ser ut som små riskorn Vassa små riskorn...
Idag har vi varit på marknad och L tyckte att det var en fest, massor med saker att titta på och folk att skratta åt. När vi fikade fanns det ingen barnstol så hon fick ligga på en jacka på bordet och underhöll halva kafét. Hon var på ett strålande humör hela dagen och jag är verkligen glad över att hon är så himla enkel att ha med sig överallt.
Men, allt har ju en baksida. Det var en fest som sagt, så pass mycket fest att hon sovit totalt max 1,5 timme på hela dagen. Följden av detta blev förstås en övertrött unge som absolut inte ville sova när vi väl kom hem runt fyra-halv fem. Hon sov kanske tio minuter när maken var ute med henne i vagnen, i övrigt har hon varit vaken. Förvisso på rätt bra humör nästan hela tiden, men man märker ju att energin är slut. För en kvart sedan bestämde jag att det var nog med vakentid och la ungen i famnen vilket resulterade i primalskrik och fyra sprattlande lemmar. Bestämde mig för att ge det några minuter, buntade ihop allt som sprattlade och efter ungefär nittio sekunder korkade hon totalt. Nu får vi se om det är för natten eller om hon bara sover en stund, men hon sover åtminstone.
Haha sådär vet jag att jag fick göra med äldsta dottern när hon var bäbis och blev övertrött! Det var bara att hålla och gunga bäst man kunde och efter en kort stund somna hon
E är det lättast att bara envist gunga i vagnen när hon blir sådär övertrött, då somnar hon gott efter lite (ibland mycket) protester!
Och då sätter jag såklart igång med en ommöblering så att det nu är ännu stökigare hemma...@Tassetass Hoppas att ni får en jättemysig stund på babysimmet!
Jag (som verkligen ogillar att städa) blir nästan avundsjuk på er eftermiddagsplan. På grund av renovering är vårt hem svårt eftersatt på städfronten och det irriterar mig...