Ja hon var inte ens speciellt hungrig då, låg och fnissade men tog lite frukost när det bjöds så att sägaLåt henne sova! Vill hon äta innan säger hon det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hon var inte ens speciellt hungrig då, låg och fnissade men tog lite frukost när det bjöds så att sägaLåt henne sova! Vill hon äta innan säger hon det
Ja hon var inte ens speciellt hungrig då, låg och fnissade men tog lite frukost när det bjöds så att säga
Vilka trötta typerEmelie sov mellan 20.30 och 6.00 så nästan lika länge som Lo
Vilka trötta typer
Hm, L åt inte förrän 7,30 imorse. Det är, om jag inte räknat fel alternativt ammat i sömnen, tio timmar utan mat, är det ok ? Hon verkar ytterst välmående.
Hm, L åt inte förrän 7,30 imorse. Det är, om jag inte räknat fel alternativt ammat i sömnen, tio timmar utan mat, är det ok ? Hon verkar ytterst välmående.
Hehe ja jag kan relatera, mvh hon som pumpade vid 04.30 härom morgonen.A sover tämligen ofta långpass om nätterna nu, upp mot 9-11 timmar utan att vakna och äta uner natten. Han mår ypperligt men jag ( läs mina bröst) brukar vara tacksam när han tycker att det är frukostdags
Ni som pumpar - om man ska pumpa ur för att pappan ska kunna mata medan man är och rider, några gånger i veckan och amma som vanligt i övrigt - orkar man hålla på med en manuell pump eller är det elektrisk som gäller?
Tack! Är ju en ganska stor prisskillnad och eftersom jag inte tänkt pumpa så mycket så känns en elektrisk lite dyr. Kanske ska börja med en manuell iaf.Jag har en manuell och hade det när äldsta dottern var liten också. Tyckte det funkade bra. Pumpade ur en flaska på bara några minuter och gör detsamma även nu.
Tack! Är ju en ganska stor prisskillnad och eftersom jag inte tänkt pumpa så mycket så känns en elektrisk lite dyr. Kanske ska börja med en manuell iaf.
Ja du kan ju prova och passar det inte dig alls så kan du prova en elektrisk Jag bara använt manuell så jag har inget att jämföra med.
@majmamma har du någon vän med pump som du kanske kan låna eller pröva? Jag lyckas tusan inte få till pumpningen, mjölken släpper liksom inte från brösten!!! Funkade inte på första barnet heller
Idag har vi plockat svamp! Elise satt i Pognaen och var nöjd och sov gott. Så nöjd med det köpet! Trikåsjalen används ingenting i princip älskade den till första barnet, men pognaen är så bekväm och snygg, och sjalen förbaskat lång och varm så nu får den nog ligga hemma i nån garderob
@majmamma har du någon vän med pump som du kanske kan låna eller pröva? Jag lyckas tusan inte få till pumpningen, mjölken släpper liksom inte från brösten!!! Funkade inte på första barnet heller
Härligt att du är nöjd med Pognaen. Kollade efter begagnad nu själv men kom istället över en Beco butterfly. Hoppas på att få den i slutet av veckan. Då ska vår baby björn skrotas .Idag har vi plockat svamp! Elise satt i Pognaen och var nöjd och sov gott. Så nöjd med det köpet! Trikåsjalen används ingenting i princip älskade den till första barnet, men pognaen är så bekväm och snygg, och sjalen förbaskat lång och varm så nu får den nog ligga hemma i nån garderob
Härligt att du är nöjd med Pognaen. Kollade efter begagnad nu själv men kom istället över en Beco butterfly. Hoppas på att få den i slutet av veckan. Då ska vår baby björn skrotas .
Det är lovande att höra. Skönt också att den går att använda ett bra tag. Jag brukar sjala sonen men just nu är han för otålig för att sitta kvar några längre perioder (förutom när han somnar ). Då passar selen bättre eftersom det går lättare att ta i och ur honom ur den.Har en Beco Gemini och är väldigt nöjd fast L har inte lärt sig att uppskatta bärsele så mycket än så jag bär mest tvååringen i den