Jag har beställt en nu, så om du vill kan jag försöka ge något sorts omdöme om den sen när den kommit och skruvats ihop.
Perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har beställt en nu, så om du vill kan jag försöka ge något sorts omdöme om den sen när den kommit och skruvats ihop.
Eller så får vi andra "böta" för att hamna på rätt statistik och därmed gå över massor
Min kära barnmorska sa ju sist "ja ni med pproblem/sd/ massa förvärkar tror man ju alltid ska föda tidigare, men det är inte ovanligt att ni går över längst, så hoppas inte för mycket"...........
Då är vi tvåNä det där ville jag inte läsa
Jag hyser en förhoppning att min tänker anlända lite innan bf, gärna i v 38, det är väl då dom egentligen är färdigbakade?
Vill inte gå över, foglossningen och ryggen har blivit sämre bara sista veckan
Sammandragningar och förvärkar har jag ju dragits med ett tag såatte...
Nä det där ville jag inte läsa
Jag hyser en förhoppning att min tänker anlända lite innan bf, gärna i v 38, det är väl då dom egentligen är färdigbakade?
Vill inte gå över, foglossningen och ryggen har blivit sämre bara sista veckan
Sammandragningar och förvärkar har jag ju dragits med ett tag såatte...
Åh har haft en helt fantastisk dag ☺ Preppat frysen med mat så vi slipper tänka på det när bebisen kommit, varit och kikat på lite hopptävlingar och nu sitter jag i uterummet ovh njuter av solen medan lilltjejen leker i trädgården. Fy tusan så glad jag är att äntligen bo i hus!! Och lite vårsol gör j att allt känns så mycket enklare även när kroppen är lite gnällig
Då är vi två
V37+0 är de färdiga. Vilket blir på onsdag för min del, så jag hoppas på leverans om senast 1 vecka ;angel:
Dax att börja googla "hur startar jag förlossningen?"Det är imorgon för mig och det är helt ok att den kommer ut nu känner jag
Dax att börja googla "hur startar jag förlossningen?"
Putsa fönster (sträcka, böja), springa i trappor, storstäda, äta annanasHehe ja känner lite så, färdknäpp och hallonbladte har jag hört i alla fall
Tips till er som är igång och handlar kläder och annat till bebis nu:
Barnloppisarna börjar (åtminstone här) dra igång nu. Och man kan göra rejäla fynd!! Kläderna i de minsta stl hinner sällan användas mer än 1-2-3 gånger = de är som nya när de hamnar på loppisen. Men istället för att kosta mellan 50-200 kr/st så ligger de oftast mellan 5-20 kr/st...
Man fyller lätt en stor papperskass med kläder, och det kostar max 2-400 kr....
Putsa fönster (sträcka, böja), springa i trappor, storstäda, äta annanas
Eller så finns det de som hävdar att VILA är bästa sättet
Putsa fönster (sträcka, böja), springa i trappor, storstäda, äta annanas
Eller så finns det de som hävdar att VILA är bästa sättet
Jag provade både storstädning, putsa fönster och springa i trappor förra gången (kom i en väldigt städfas ), men inget av det hjälpte. Det var först när jag blev sur och deppade ihop, och därmed vilade/satt i soffan som det bestämde sig för att dra igång. Så jag tror stenhårt på tipset att vila Alt göra roliga saker som gör att man lyckas fördriva tiden (HA! Jag kollar den jävla appen XX antal gånger varje dag för att se hur långt jag har kvar... Men siffrorna ändras typ aldrig?! )Finns det inga knep som inte innehåller rörelse (jag har faktiskt för avsikt att försöka vila dagarna innan, annars kommer jag inte ens ta mig upp i sängen på förlossningen) och som inte innefattar ätbara saker jag är allergisk mot?
Problemet är ju att man inte vet när "dagarna innan" är(jag har faktiskt för avsikt att försöka vila dagarna innan, annars kommer jag inte ens ta mig upp i sängen på förlossningen)
Jag provade både storstädning, putsa fönster och springa i trappor förra gången (kom i en väldigt städfas ), men inget av det hjälpte. Det var först när jag blev sur och deppade ihop, och därmed vilade/satt i soffan som det bestämde sig för att dra igång. Så jag tror stenhårt på tipset att vila Alt göra roliga saker som gör att man lyckas fördriva tiden (HA! Jag kollar den jävla appen XX antal gånger varje dag för att se hur långt jag har kvar... Men siffrorna ändras typ aldrig?! )
Problemet är ju att man inte vet när "dagarna innan" är
Sitta och vila och "inte göra något" i kanske två veckor lär man bli dödligt less på (jag i varje fall), men det betyder ju inte att man måste ta ut sig helt heller (storstädningen struntar jag i denna gången, jag lär vara mer än död innan jag ens kommit igenom halva huset), däremot borde jag verkligen ta tag i att tvätta fönsterna. (bara insidan, så är inte sååå jobbigt i varje fall. Börjar jag imorgon och tar ett fönster alt dörr per dag, så är de färdigputsade någon dag efter bf. Det är nog lagom... )