Sv: vårföräldrar 2014
Va skönt att allt sag bra ut pa ultraljudet. Vi har sagt att vi inte vill veta könet men nu börjar jag angra mig, jag är för nyfiken för att vänta, sambon vill vänta sa vi far väl se hur det blir. Vill han inte sa respekterar jag det. Om vi ända kollar kommer vi halla det för oss själva.
Rumpnisse- Inte roligt med sjukstuga, skönt att du är pa bättringsvägen. Jag har fatt ngn konstigt förkylning, pa nätterna är jag snorig och täppt, hostar pa morgonen men sen är den borta för att komma tillbaka igen nästa natt.
Jerseyko- Jag känner ocksa min mage tydligt nu, framförallt pa morgonen. Jag tycker ocksa att det syns tydligt men än är det ingen som sagt ngt. Jag är överviktig sa jag kan tänka mig att folk är försiktigare med att fraga da.
---
Igar köpte vi en barnvagn. Vi har en redan med svängbara framhjul men det passar inte sa bra där vi bor, sa den far bli en "bilvagn" för dom (fa) tillfällen vi aker till stan.
Jag har velat ha en Emmaljunga city cross men Emmaljunga är ovanliga här och köpa en ny är för dyrt. Sa igar fick jag syn pa en annons och jag övertalade sambon att aka dit trots att det var en bit att aka och vagnen för dyr i hans ögon. Men jag tror han gillade vagnen sen ända för den följde med oss hem. Den är fran 2012, använd knappt 8 manader och ser helt ny ut. För 400 euro fick vi en komplett vagn med sittdel, liggkorg, tva suffletter och regn skydd. Jag älskar redan vagnen och längtar till att fa använda den.