vårföräldrar 2014

Sv: vårföräldrar 2014

Usch, vilken jobbig situation för dig. Livet är ju sådant, oförutsedda saker händer och man får lägga om sina planer.. Har du stöd runt dig? Jag hoppas det ordnar sig för dig på bästa sätt.

Maja fyller 3 år nästa måndag, hon förstår inte helt att det är en bebis i magen men det kommer säkert mer när magen blir större.

Vårbebisar 2014

Mars
30/3 Rumpnissen (flyttar nästan garanterat till april vid RUL)

April

12/4 Turbofling, tredje barnet

Maj

10/5 Arezo, andra barnet

Grattis!
Vad roligt, ända sedan jag såg den här tråden har jag varit helt säker på att det var du som var "aprilbebis"!

Kul!!

Vårbebisar 2014

Mars
8/3 Qbaby, andra barnet

April

Maj

10/5 Arezo, andra barnet

Ja de har lite samma effekt som linfrön fast mycket mer effektiva tycker jag. Var vår räddning för äldsta dottern som hade problem med magen när hon var mindre. Finns att köpa i vanlig matbutik och finns där linfröna finns. Jag tror att de heter Physillisfrön eller något sådant, men kallas ofta loppfrön. Ta typ två matskedar (utan att blötlägga) i filen eller gröten.

Hur kunde du gissa det? Känns som jag skrivit väldigt lite och knappt ngt som avslöjat mig :)

Vet inte, en känsla bara. Ungefär som när du startade tråden för våra höstbebisar 2010 ;)
Sen när jag läste att du gjorde flera ultraljud blev jag ännu mer säker, för det kommer jag ihåg sen sist.
Jätteroligt iaf, det är underbart med tre!

knapp

Det här är allt jag har att säga om den här dagen;

Chocolate-doesnt-ask-silly-questions.jpg

Vårbebisar 2014

Mars 8/3 Qbaby, andra barnet

April

Maj
3/5 Jerseyko, tredje barnet (kommer säkert i mitten av april)
10/5 Arezo, andra barnet

Vårbebisar 2014

Mars 8/3 Qbaby, andra barnet

April

30/4 plussat (riktigt nick kommer efter RUL) andra barnet (jan -10)

Maj
3/5 Jerseyko, tredje barnet (kommer säkert i mitten av april)
10/5 Arezo, andra barnet

Tröttheten börjar släppa men är fortfarande sängliggande för de mesta pga yrsel och illamående. Värken i kroppen släpper inte. Igår lyckades jag hålla igång med besikta bil å handla lite. Men blev ett helvete å försöka somna sen pga ryggen.
Jag är sjukskriven till den 20e.

På torsdag ska jag till Danderyd och bröstmottagningen och kolla upp en knöl i bröstet.

Så jag vet e tusan om de går så himla bra för mej igentligen och jag är bra less.

Nej, det låter ju inte som en "walk-in-the-park" direkt.

Själv ligger jag nedbäddad med illamående utan dess like idag, hoppas det är en tillfällighet! Har massa att plugga in men allt bara snurrar och snart ska jag hämta barnet på dagis - kan bli en spännande eftermiddag....

Knapplån.

Idag har jag känt buffar/knorrar i magen! Hade jag inte redan varit med om det en gång hade jag aldrig fattat, men nu kändes det väl igen! Sista kände jag ingenting fören i v. 20, men nu redan i v. 15 alltså. Coolt!

Jag hoppas fa känna det snart ocksa, har känt ganska sent med dom tva andra barnen. Det är sa mysigt att känna och skönt att fa livstecken.

Idag var jag och köpte lite nya kläder och fick en liten chock i provrummet, vilken mage jag har redan nu.
Vi hamnade ocksa pa babyavdelningen och jag höll fram en body för att visa barnen hur liten bebisen är, trodde jag hade en body i 50 men den var visst 62 och var mini sa när jag letade reda pa en i 50 sa kändes det helt overkligt att nyfödda bebisar är sa sma.
4 aringen hittade massor hon ville köpa men det far vänta lite, egentligen behöver vi inte köpa ngt men ngt eget jag han/hon fa.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 020
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Nu är det dags att starta tråden för vårföräldrar 2020 tycker jag! Jag var på ett tidigt ultraljud igår som visade en liten, liten...
47 48 49
Svar
971
· Visningar
64 834
Senast: Pengy
·
Övr. Barn Historien upprepar sig och alltid när jag bestämt och förlikat mig med tanken, bubblar olika analyser och funderingar upp igen. Jag får...
2
Svar
37
· Visningar
5 718
Senast: Tora
·
H
Gravid - 1år Hej alla bukefalister! Hade ett konto här för flera år sedan, och vet att jag då läste mkt på just detta forum - förälder, och alla...
Svar
19
· Visningar
2 316
Senast: hysterisk01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka