Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vindvissla; skrev:(aven om man i folkmun fortfarande rekommenderar en pint Guinness om dagen har).
kl
men klockmalva vad ar det for en bebis dar inne da? Ar det en eller ?
Det var ica-glögg jag hade tänkt mig också. Eller Willys, eller vad det nu finns. Barnglöggen Jag tycker ofta att alkohol är onödigt ändå, visst kan jag bli sugen på öl men det är inget ha-begär såsom jag kan känna med viss mat och surt och sådär. I och för sig drack jag inte direkt något innan heller. Jag kunde sitta efter en jobbig vecka med ett par glas vin men det händer kanske en gång i halvåret? Och så öl ungefär lika ofta. Maten är desto bökigare.
klockmalva: Grattis!!
aven om man i folkmun fortfarande rekommenderar en pint Guinness om dagen har.
Leia: Hade du diabetes innan eller har du fått sen du blev gravid?
Vi kan nog ta varann i hand, jag ska också dra ned på sockret. Jag gick ned 45 kg + med en sockerfri diet för ett par år sedan. nu har jag ätit väldigt onyttigt och jag är inte nöjd med vikten, så jag håller på och ser över hur jag äter ... (boooring..)
Men det måste ju gå att göra vegetariskt med något köttsubstitut? Det är ju potatisen och såsen som är godast