Sv: Vårföräldrar 2013!
Åh, egentligen tolkade jag det inte som en fråga, jag tyckte bara det var intressant och valde därför att spinna vidare på det
Men jag förstår er absolut, och ponera att OM kommunen nu skulle säga något, så kommer det där halvåret ändå ha passerat innan det hinner bli något av det.. iaf om rättsväsendet fungerar ung lika snabbt som det svenska
och då är ni långt bort i stan (sverige) ^^
Vad skönt att ni inte var giriga och håvade in pengar när ni hade möjligheten. I vår lilla familj är vi väldigt skeptiska till den svenska bostadsmarknaden också. Visserligen har det börjat gå ner, men det känns orimligt att det skulle vara hållbart med en bostadsmarknad där man tar lån som man inte kommer ha möjlighet att betala tillbaka under ens hela livstid ens. Vi har ju velat bo på stor gård länge och letade aktivt och inaktivt i flera år. Tillslut så blev det så att vi sålde hus (m stall) och idag hyr vi ett hus på en gård istället. Tanken från början var att vi skulle bo här tills vi hittade något eget, men nu trivs vi så bra att vi inte ens tänker tanken på att flytta
kl
Var ute och red lite nyss för första gången på två veckor. Det funkade även om det kändes lite hoppigt och man kände helt klart att magmusklerna... ehum.. inte riktigt fanns där
Får hoppas de håller i sig till imorgon att jag inte får några problem under dagen, om inte, så passar jag på att rida på träningen imorgon ist för att tömköra. Skönt att gravidmagen ändå verkar palla trycket för ridningen