Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får läsa Kafkas Förvandlingen på plattan tills han kommer hem.
Micks: Jesus, har du sminkat dig??? Och plattat håret? Är du på riktigt?
Jag brukar försöka komma ihåg att kamma mig känns det som just nu.
Du är jättesnygg! Bra frisör!
Kl
Hu, sitter på bussen och funderar. Jag har precis kommit på att jag tycker så synd om Alex som ska vara med mig på förlossningen. Jag hade inte gillat tanken på att han skulle ligga i händerna på vårdpersonal, bli stucken med nålar, ha ont osv utan att jag kan göra något Tänk vad hjälplös man måste känna sig!
Ursäkta min bitska ton.
Jag har nu kastat ut det förbannade garnet och bestämt mig för att sluta försöka vara en sån där kvinna som kan handarbeta- Jag kan inte det. Jag är hopplös. Har aldrig kunnat. inte ens när jag är så handikappad som nu och har "all tid i världen") kan jag. Så det så.
Det måste vara fruktansvärt att "sitta bredvid" på förlossningen för övrigt. Jag skulle nog inte vilja sitta bredvid. Som födande är man ju som upptagen .....
Vissla: Tänkte på dig igår.. hoppas du får bra svar på VC. Låter inge kul med lunginflammation.
Lew: Låter som han ska ställa in den där kursen om det inte är i närheten.
Som notorisk tjuvläsare av er tråd och precis nyförlöst så vill jag bara säga att jag skulle hellre välja att sitta bredvid än att föda