Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha! Jag smörjer min mage VARJE DAG med olja, så jag tror nog inte det är någon fara att bada med oljor De rekomenderar ju tom att man ska bada bäbisarna med lite olja i vattnet för hudens skull så I värstaste fall står det garanterat på förpackningarna om det är någon fara.
Men då kan du ju tala om för din karl att han ska bjuda dig på en (flera) romantiska weekends där ni har badkar på rummet så du får möjlighet att använda dem Eller varför inte köpa en inomhus pool att ha i vardagsrummet
Vi har lagt ett bud på ett hus så håll alla tummar ni har för att ingen annan vill ha det!
Men om du är sjukskriven så kan väll du vara sjukskriven och din man vara föräldraledig? Då får ni ju hur mycket tid som helst tillsammans.. kanske FÖR mycket tid tillsammans
Kolla upp vad kyrkan har för verksamhet. De brukar ofta ha hur mycket aktiviteter och grejer för sig som helst! Tror ni kommer långt på det!
Ursäkta?! Va fan säger du? Ska man smörja in DEN också?jaaahaaa och de oljor som man smörjer in muffen med då för att den ska vara elastisk vid förlossningen.. vad borde då dom göra!!??
Phu.
det är en myt att det hjälper att smorsla på muttan med olja.
trust nature- muttan är gjord för att genomgå såna där strapatser!
Apollo: Magen chansar inte jag heller med, dessutom kliiiiiar den så insmörjning är ett måste ändå
Haha jösses
Åhh, nybakat bröd!Åh, jag som tyckte att det var såååå skönt att inte göra något särskilt idag. Fick dock lättare panik när klockan blev 17 och jag fortfarande inte ens tänkt på middag och sambon slutar 18 (försöker ha maten klar ungefär när han kommer hem så gör han emellanåt mat till när jag kommer hem =mer tid att umgås). När jag ändå var igång styrde jag upp brödbak så nu sitter jag och smaskar i mig precis nybakt bröd (så nytt att det är varmt fortfarande) med smör och ost. Ty fusan vad gott det ääär! Glufsmanda har redan satt i sig 4 skivor
Vill du avslöja by/stad?Haha de sa på min föräldrakurs att man skulle smörja in och massera perineum för att minska risken för sprickning men inte en chans att jag nådde ner där!
Magen är skön att smörja men jag är bombsäker på att det inte hjälper mot bristningar (eftersom de uppstår längre ner i hudlagret). Antingen får man dem eller inte, oavsett om man smörjer eller inte. Men mot kli hjälper det bra.
Tack för alla tumhållningar, jag visar huset sen när vi vinner
Åh, jag som tyckte att det var såååå skönt att inte göra något särskilt idag. Fick dock lättare panik när klockan blev 17 och jag fortfarande inte ens tänkt på middag och sambon slutar 18 (försöker ha maten klar ungefär när han kommer hem så gör han emellanåt mat till när jag kommer hem =mer tid att umgås). När jag ändå var igång styrde jag upp brödbak så nu sitter jag och smaskar i mig precis nybakt bröd (så nytt att det är varmt fortfarande) med smör och ost. Ty fusan vad gott det ääär! Glufsmanda har redan satt i sig 4 skivor
Man kan lyckas häva kliandet genom smörja alltså? Jag som envist vägrat smörja magen (läs: jag kommer aldrig ihåg att köpa lotion) kan ska göra ytterligare ett försök att komma ihåg att skriva upp det på handlingslistan.. Trodde kliandet mest var "växevärk" i skinnet typ