Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Apollo, jag behöver din hjälp! Ska på begravning 1 februari och jag kan säga så att mina jeans är minst sagt tighta, om 3 veckor är det inte möjligt att komma i dem, garanterat. Jag skrotar bara runt i mina gamla festivalt-shirts med en hood/stickad tröja för inget annat passar... Ja, du förstår problemet. 1 februari har jag ca 2 mån kvar till BF och jag vägrar lägga några summor på plagg jag lär lägga långt in i garderoben sen. Tänkte kanske köpa ett par brallor på loppis om jag hittar något och så en fin tröja i någon butik (hm eller nåt sånt lär det bli). Vaaar hittar man guldgruveloppisar? Helst ska de ju vara något större så man har chans att hitta nåt i första butiken man går in i. Annars ledsnar jag
Tyvärr tror jag inte det är så enkelt att göra de antagandet utan han är inne på samma spår som visslan, att jag får prova mig fram. Min rygg råkar vara ett enda gissel och det går inte riktigt att förutspå den hur som helst. Problemet är att jag är extremt (extremt) överrörlig och när kroppen försöker kompencera upp det så får jag spänningar, som gör att jag fastnar och när spänningarna kommer så försöker kroppen sedan kompencera dem... och så går det runt, runt typ.
Men jag får prova mig fram, och fortsätta gå till naprapaten som kan laga mig så gott det går, det är inte värre än så