Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kan jag luta mig åt att jag är rätt normal då, nu har jag bannemig buke-statistik!Micks - du ser ut att vara ungefär lika stor som jag, och jag tycker då inte det är för stort. Som du säger - vi är ju för tusan halvvägs! (18+5 för mig i dag enligt appen)
Du ser ut att vara ungefär som mig med men jag är liiten! Är nere i Skåne nu och hälsar på familjen och alla tycker knappt det syns men så förväntar väl sig folk att magen ska komma släpandes med mig ist för tvärtom
*kl*
På julafton födde en av tjejerna på fl tvillingar i v22!! dom lever och mår under omständigheterna bra! Helt galet!
Fast jag har sett i majgruppen på fejjan att flera är MKT större än vad jag är och dom har bara en!
Micks: naaaw... sötbodysar och vilken fin mage! Du är inte stor.
"Folk" ska alltid lägga sig i och säga såna saker. I november sa en av grannarna här på gatan: "Va?! APRIL!? så där stor var inte jag ens samma dag som jag födde!" - tack liksom. jag bryr mig inte så mycket men det är alltid ett evigt tjat om det där med kvinnor o putande...