Sv: Vårföräldrar 2013! #5
Vilken fin bild på honom! Vad har han för storlek i kläderna han har på bilden? De ser ju jätte stora ut ^^
Ang vad jag klär lilltrollan i när jag bär, så har jag själv funderat på det och har precis köpt två mjukisoveraller från kappahl (newbie) som jag älskar! Köpte två storlekar för stort och drar på utanför kläderna. Vinteroverallerna har ju vart för varma nu och dessa har vart jätte bra! Eg hade bara en behövts men jag tyckte hon kunde slippa lukta ko ute på stan så det blev en blå och en rosa
sen ett par extra strumpor.
Jag har kört med solhatt i selen för solens skull och insekter har jag inte märkt av några, iaf inga elaka, typ mygg, så det har jag inte funderat på än.
Förresten ska jag vara ärlig och säga att jag inte är helt hundra på om selen kommer funka med min trasiga rygg. Tycker att mitt bäcken vinklades fel när jag bar idag, så jag hamnar mer som i svank än som när man "drar svansen mellan benen" och jag blev rätt öm och stel. Det kanske är en vanesak som jag kan jobba på. Det är ju inte selens fel utan min muppiga rygg.
Micks: älskar dina dåliga ordvitsar
Kl
Jag vill gärna ha en bäse till, helst nu.. Fast gärna utan att vara preggo.. De tar ju sån tid!!
jag kan nog tänka mig ett helt fotbollslag!!!.. Hon är ju så fin!!
fast.. Olle vill vänta typ tre år den stollen!