Sv: Vårföräldrar 2012?
Vi har "allt" redan sen första barnet, men jag/vi kommer inte att kunna låta bli att köpa lite nytt till bebisen ändå - vill att han skall få lite nytt "eget" också
Har redan köpt lite skall erkännas
Främst en liten teddy/fleeceoverall då denna bebis kommer minst ett par månader tidigare än vad ettan gjorde, och det fortfarande kommer att vara vinter då. När ettan kom så klarade vi oss fint med bara en tunn fleeceoverall.
Jag var ute och köpte julklappar i helgen och min syster och hennes man skall också få en bebis i vår, så jag ville köpa något litet symboliskt, vet att de skulle bli jätteglada. Tittade i första hand efter en omlottbody och måste säga att utbudet är bedrövligt dåligt!! Till och med sämre nu än när vi väntade stora sonen 08/09!
Jag antar att de är "för dyra" att producera för att hålla kedjornas låga priser, men vad tusan - SÅ dåligt utbud kan det inte behöva vara
Det får bli en tur till Åhléns, de brukar kunna ha...
Mannen och jag har sagt åt varandra att så snart Nyår är över så är det hög tid att ta tag i att köpa en syskonvagn, inventera alla saker osv... tiden bara flyger iväg, redan v. 28+2 idag! Tycker jag nyss startade denna tråden...