Varför ljuger han?

Sv: Varför ljuger han?

Nä, men nu såg TS en annons i tidningen och gick in på klubbens sida för se om det stämde. Och direkt börjar folk att oja sig för hon snokar och förföljer...
Fast nu svarar du på nåt helt annat än det jag skrev?

DU sa att vi minsann alla snokar.
JAG sa att nej, det gör jag inte.

Dessutom, oavsett hur TS kommit över den här informationen så hade jag, om jag varit hon, inte gått tillväga så. Om jag hade bestämt träff med en tjej för en fika och hon säger att tyvärr kan inte komma pga teater kl 20 och sen ser jag att teatern minsann börjar 21 så hade jag ju inte dubbelkollat på nån hemsida för att sedan starta en upprörd tråd på buke över att hon minsann LJUGER FÖR MIG. Jag hade väl mest tänkt att hon sa fel/tänkte fel och sen gått vidare med mitt liv.

.

Nej jag skrev jag tror flera av er här inte.. Jag skrev INTE ALLA, om det nu är så himla viktigt.

Och då menade jag så klart inte just att man snokar inför en träff, utan överlag. ja jag tror fortfarande att många här inne kollar upp saker ibland, vad det nu må vara. Och jag kallar det inte att snoka..
Så länge man bara vill kolla upp något..

Och då kan jag, återigen som den papegoja jag får vara i den här tråden, säga att nej, jag kollar inte upp grejer. Jag dubbelkollar inte saker som vänner har sagt, jag bara litar på det.

Vänner ? han är väl inte en vän ens än ??!!

TS vet inte vad jag hade gjort..förmodligen frågat eller bara skitit i det

Och då kan jag, återigen som den papegoja jag får vara i den här tråden, säga att nej, jag kollar inte upp grejer. Jag dubbelkollar inte saker som vänner har sagt, jag bara litar på det.

Jag kollar heller inte upp vad vänner säger..

Men vem syftar du på att man kolla upp då? En dejt kollar jag inte upp, inte vänner, inte nya bekantskaper, inte mina föräldrar, inte min pojkväns föräldrar.

Vems uppgifter menar du att man såklart dubbelkollar?

Men vem syftar du på att man kolla upp då? En dejt kollar jag inte upp, inte vänner, inte nya bekantskaper, inte mina föräldrar, inte min pojkväns föräldrar.

Vems uppgifter menar du att man såklart dubbelkollar?

Jag kollar upp mycket, och tror de flesta gör det, är det en kille man är intresserad av snokar man ju självfallet=)

Tycker inte det är onormalt alls om ts ser av en slump att matchen börjar en annan tid än han sa.

JAG sa att nej, det gör jag inte.

Dessutom, oavsett hur TS kommit över den här informationen så hade jag, om jag varit hon, inte gått tillväga så. Om jag hade bestämt träff med en tjej för en fika och hon säger att tyvärr kan inte komma pga teater kl 20 och sen ser jag att teatern minsann börjar 21 så hade jag ju inte dubbelkollat på nån hemsida för att sedan starta en upprörd tråd på buke över att hon minsann LJUGER FÖR MIG. Jag hade väl mest tänkt att hon sa fel/tänkte fel och sen gått vidare med mitt liv.

Jag är helt enig med dig. Det verkar rätt hysteriskt :crazy:

Okej, jaha, det kanske är vanligt. Jag har aldrig googlat dejter men så har jag aldrig nätdejtat heller. Verkar vara lite andra spelregler då.

Frågade min kille om han nånsin googlat mig men han såg mest chockad ut. Tolkar det som ett nej.

I ditt tycke...
Jag är absolut inte extremt känslomässigt engagerad i den här mannen. Jag tycker han verkar intressant, jag blir glad då jag får meddelanden av honom, jag hoppas att vi ska ses. ...och det viktigaste av allt - jag vill kunna tro på att det människor säger är sant! That's it!

Jooo jag har följt dejtingtrådarna lite då och då .. och du blir helt manisk varenda gång du träffar en kille och överanalyserar vartenda ord och mening... det var väl ett paket du skickat till nån efter ett par dagars ONS som du vart helt galen för att han inte löste ut det och följde paketet dag för dag.. och nån om inte samma som loggat in på sin sida utan att kontakta dig.. då vart du manisk för det.. osv osv

Om du inte märker av detta beteende själv så märker nog dina dejter det.

*sorry*

Du har jättemånga frågor som du dryftar med oss i 72 inlägg totalt. Är det inte betydligt lättare med en enkel fråga till den enda som kan ge någon vettig respons?

Just nu kan jag säga framstår det som minst sagt underligt att du väljer att lägga så oerhört mycket energi på att fundera RUNT ämnet, istället för att lägga två minuter PÅ ämnet.

Vad jag menar med att jag hade sprungit om någon gjort så mot mig, är att jag tycker det känns oerhört obehagligt att en ytlig bekant inte kan vara ärlig mot mig, och ställa frågor. Utan måste spela något låtsasspel istället, och gå och väva upp de mest fantastiska scenarion för att få leva ut... ja, vad?

Jooo jag har följt dejtingtrådarna lite då och då .. och du blir helt manisk varenda gång du träffar en kille och överanalyserar vartenda ord och mening... det var väl ett paket du skickat till nån efter ett par dagars ONS som du vart helt galen för att han inte löste ut det och följde paketet dag för dag.. och nån om inte samma som loggat in på sin sida utan att kontakta dig.. då vart du manisk för det.. osv osv

*sorry*

VAR
kanske "manisk"! Jag jobbar med mig själv mycket gällande det här, och den här gången känner jag mig redan myyyyyycket lugnare. Alla kan väl bli bättre :)

Men herregud. VARFÖR sitta och spekulera om något som kanske inte ens är vad du tror?!

Är det viktigt för dig att få gå loss i ämnet? Det verkar som det är ett egenintresse att föra i bevis att han ljugit, och få behålla den tron. Hellre än att faktiskt ställa frågan till honom och få fakta.

Men herregud. VARFÖR sitta och spekulera om något som kanske inte ens är vad du tror?!

Är det viktigt för dig att få gå loss i ämnet? Det verkar som det är ett egenintresse att föra i bevis att han ljugit, och få behålla den tron. Hellre än att faktiskt ställa frågan till honom och få fakta.

Om du läser hela tråden igen och ser vad jag kommenterat så märker du nog att jag har lugnat mig markant redan. Jag är lugn nu - var det du också ;)

*sorry*

+1

Ja, jag håller med...

Han kanske helt enkelt har en annan dejt och inte tycker att du har med det att göra (det kan ju även bli en aning konstigt att prata om)?

Det måste väl vara ganska ovanligt att man inte dejtar andra alls om man inte ens träffat den man pratar med?

Fast nej, man snokar inte självfallet. En del gör - uppenbarligen - det. Jag gör det definitivt inte; mitt snokande sträcker sig nog ungefär så långt som att leta upp någon på FB - när jag faktiskt träffat personen i verkligheten.

Jag hade tyckt att det var rätt obehagligt om någon jag inte ens träffat började "kolla upp" mig och mina förehavanden...

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 035
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
3 067
Senast: Otter
·
Relationer Känner mej helt vilsen och vet inte riktigt vad som är upp eller ner just nu. Väljer att skapa ett anonymt konto för det här problemet...
Svar
4
· Visningar
1 718

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka