Sv: Varför kan jag inte bara skita i vad andra tycker?
Jag tycker du ska skita i vad andra tycker, om dem är så är dem väll överklassnobbar
Jag har en liten d-ponny som är en liten tjockis, väldigt grov.
Hon har helt okänd stam och vi vet inte mkt om hennes tidigare liv, vi vet inte äns vilken ras hon är, det står korsning i pappren och på hennes utseende skulle vi gissa att hon är 50 % haflinger.
Hon är varken duktig på hoppning eller dressyr, Det högsta hon är hoppad på bana är 80 cm och i terräng 95 cm. Hon vet inte vad skänkelvikningen eller sånt är, hon är smått trög och när vi fick henne hade hon inte en aning om vad galoppskänkel var för något även fast hon var 8 år när vi köpte henne. Hon älskar dock att köra!
Hon är litet av en allround ponny och det trivs jag med. Så jag tycker du ska trivas över din ponny med eftersom den hade ju t.o.m stam om jag inte har förståt fel
Jag har fått höra en massa skit om min ponny men jag brukar knäcka dem totalt iaf! Så bara för att dem andra har storhästar så betyder det inte att dem är bättre
För (ett exempel nu då) om ni skulle dra ut i skogen en hel grupp på hösten och ha kantarellplockartävling så skulle ju du vinna lätt, eller hur? Då är det ju hopplöst att ha storhäst xD
Ett dåligt ex. men iaf
och han är ju din vän, eller hur? och inte skäms man väll för sin vän?