Varför är det en blixt istället för ”Nytt”?

Och nu när folk börjat reagera på mina inlägg ovan, rött och orange toppat med gult gav väl mig inte vårkänslor direkt :D 🍁

1743421337621.webp

Jag har nu gjort några små ändringar av 4 av de 5 grundfärgerna här på forumet. Antar att ingen har märkt något :)

Jag kommer inte återgå till den mörkt gröna färgen i toppen av sidan.
Av olika skäl skall den bli ljusare än förra gröna.

Min plan just nu är att byta till en grön variant.

Jag har nu gjort några små ändringar av 4 av de 5 grundfärgerna här på forumet. Antar att ingen har märkt något :)

Jag kommer inte återgå till den mörkt gröna färgen i toppen av sidan.
Av olika skäl skall den bli ljusare än förra gröna.

Min plan just nu är att byta till en grön variant.
Joooo det skär sig nog mindre

Man vänjer sig väl men förstår inte varför det inte kan vara samma gröna färg som tidigare, med vit text även på "Nytt".

Inte för att vara gammalmodig, men vad är detta..? :cautious:
Jag håller med lite grann :D

Jag har aldrig förstått mig på behovet att ändra saker som fungerar. IT-program och liknande på jobbet. Plötsligt ska något förändras och PANG så är det något som slutar fungera-varför förändra något som fungerade från början?

Kan man inte bara möblera om i sitt vardagsrum om man drabbas av förändringskänslor på vårkanten? :D

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 394
Senast: manda
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
3 186
Senast: AbCdE
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 380
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA

Hästrelaterat

Tillbaka