Varför är det en blixt istället för ”Nytt”?

Har också svårare att se vad det står, framförallt ser jag knappt siffran i notiser-rutan för någon anledning. Kanske är en vanesak dock, men svårläst har det blivit!
Ja, för mig är det en märkbar försämring tyvärr. Själva sidan är också svårare för ögonen men sånt brukar jag vänja mig vid.
-
Använder mest datorn för Bukesurfandet, tror mig ha Firefox :D

Den gröna blir visst bara ljusare och ljusare? Igår var den lite mer mättad/varmare... Känner mig knäpp när det är så subtila förändringar för det tar ett tag innan jag ens fattar vad som är "fel". Tycker nog denna är lite behagligare ändå. Sålänge det är grönt är jag nöjd iaf!

Den gröna blir visst bara ljusare och ljusare? Igår var den lite mer mättad/varmare... Känner mig knäpp när det är så subtila förändringar för det tar ett tag innan jag ens fattar vad som är "fel". Tycker nog denna är lite behagligare ändå. Sålänge det är grönt är jag nöjd iaf!
Haha du jag tänkte samma!
@Gunnar gaslightar oss för att se hur vi reagerar :rofl:
Jag tänkte samma :laugh:
Måste börja ta screenshot varje gång jag går in på buke för att kunna jämföra :D

Det blir aningen ljust i mörkt läge när man har mörkt läge just för att man vill ha det mörkt. :cautious: Men bortsett från det är det rätt snyggt tycker jag :D, oavsett så var det orange så hemskt att jag är beredd att acceptera nästan vad som helst som inte är det. 😅

Bifogade filer

• Screenshot_20250401_184012_Chrome.webp
    Screenshot_20250401_184012_Chrome.webp
    14,3 KB · Visningar: 6

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 394
Senast: manda
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
3 200
Senast: AbCdE
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 395
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka