Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har planer på att byta ut den gröna bakgrundsfärgen där uppe, då blir megafonen inte lika skrikig. Vågade inte göra det samtidigt med de andra ändringarna.
Sedan känner jag väl att det är lite som vanligt när det sker en förändring, efter ett tag har folk vant sig.
Att somliga av er som varit här länge vet hur saker och ting fungerar och gärna ser att det fortsätter vara likadant har jag full förståelse för men ibland behöver man prova lite nytt som kanske blir bättre för nya användare och kanske livar upp lite även för er som varit här ett tag
Navigeringen och hur detta forum ser ut skiljer sig ganska mycket från hur ett sådant här forum ser ut i original. Jag har lagt en del tid på att försöka förenkla utseendet och möjligheten att hitta saker. Jag har låtit bli att införa en massa ny funktionalitet som jag har varit tveksam till om det verkligen tillför något. Samtidigt underlättar det ibland för mig att låta bli alltför många egna speciallösningar.
Eller folk med synproblem. Det blir väldigt orange som på något vis skiner igenom lite varstans. orange är en bra färg när man ska se något tydligt som synskadad, tex en person i en jacka. men inte på en dator där skärmen i förväg påverkar ögonen. Det passar inte ihop. Dämpade färger som passar ihop. Orange ja, säkert någonstans men inte där uppe och inte skrikorange. Dämpade färger på stora områden, förutom där man har vitt/beige där man skriver och läser. Annars tar det ju över. Som det är nu smittar den orangea färger över på allt annat också.Även på mörkt tema är ju allt orange
Snälla sluta
Tänk på oss som inte handskas med förändringar så väl
Varför inte byta ut resten mot brunt så blir forumet 70-tals trendigt på köpetDet går mot vår och tiderna är mörka nog för att byta bort lite av det mörkt, mörkt gröna.
Det finns mycket grönt kvar.
Men jaaa!Varför inte byta ut resten mot brunt så blir forumet 70-tals trendigt på köpet![]()
Det går mot vår och tiderna är mörka nog för att byta bort lite av det mörkt, mörkt gröna.
Det finns mycket grönt kvar.
Får mig alltid att tänka på min mamma när det ändras färg här.Jag hoppas det här är ett tidigt första april-skämt.
Ska det bytas mot någon annan färg är väl det enda rimliga valet mörkblått och dova blå nyanser.
Allt annat blir obehagligt och svårläsligt.
Fruktansvärt ful färgmatchning också. Du får väl implementera teman, var av ett är "klassisk buke-grön", och sen se hur många som väljer mismatchad orange och hur många som väljer klassisk.
Dov lila skulle också kunna vara något, eller kanske mycket mycket ljus lila, som ett skimmer, men skrikiga färger passar ju inteJag hoppas det här är ett tidigt första april-skämt.
Ska det bytas mot någon annan färg är väl det enda rimliga valet mörkblått och dova blå nyanser.
Allt annat blir obehagligt och svårläsligt.
Fruktansvärt ful färgmatchning också. Du får väl implementera teman, var av ett är "klassisk buke-grön", och sen se hur många som väljer mismatchad orange och hur många som väljer klassisk.