Varför är det en blixt istället för ”Nytt”?

Jag tänker iallafall på en sån där (historisk, typ 1800 - tidigt 1900?) pojke som säljer tidningar och skriker i en megafon, så helt ologiskt är det inte?

Men egentligen tycker inte jag heller att det behöver ändras alls. :p

Jag förstår ionte (=gammal stofil) varför det alls behöver vara en GUL symbol?

Är det så många som kollar nytt att det behöver skrikas ut? De flesta klickar automatiskt på det ställe där de vant sig.

Jag har planer på att byta ut den gröna bakgrundsfärgen där uppe, då blir megafonen inte lika skrikig. Vågade inte göra det samtidigt med de andra ändringarna.

Sedan känner jag väl att det är lite som vanligt när det sker en förändring, efter ett tag har folk vant sig.

Att somliga av er som varit här länge vet hur saker och ting fungerar och gärna ser att det fortsätter vara likadant har jag full förståelse för men ibland behöver man prova lite nytt som kanske blir bättre för nya användare och kanske livar upp lite även för er som varit här ett tag :)

Navigeringen och hur detta forum ser ut skiljer sig ganska mycket från hur ett sådant här forum ser ut i original. Jag har lagt en del tid på att försöka förenkla utseendet och möjligheten att hitta saker. Jag har låtit bli att införa en massa ny funktionalitet som jag har varit tveksam till om det verkligen tillför något. Samtidigt underlättar det ibland för mig att låta bli alltför många egna speciallösningar.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 394
Senast: manda
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
3 186
Senast: AbCdE
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 380
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Allt om bur till bilen
  • Kattbilder #10
  • Importera från USA

Hästrelaterat

Tillbaka