Den funktionen känns helt onödig enligt mig.Hann skriva mitt senaste inlägg innan jag såg detta.
Du kanske har rätt, frågan är om alla hittat till det gamla stället eller om det inte är så viktigt att användare hittar denna funktion?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den funktionen känns helt onödig enligt mig.Hann skriva mitt senaste inlägg innan jag såg detta.
Du kanske har rätt, frågan är om alla hittat till det gamla stället eller om det inte är så viktigt att användare hittar denna funktion?
En sådan finns också tillgänglig. Samma fråga där vad tycker ni andra?En klocka kanske?
Du får starta en omröstning med de symboler som finns tillgängliga tror jagEn sådan finns också tillgänglig. Samma fråga där vad tycker ni andra?
Ett utropstecken samt en flagga finns tillgängliga.Ett utropstecken kanske?
Eller två?
Eller "flagga för nyheter"?
![]()
Ni är snabbare än mig på att skrivaDu får starta en omröstning med de symboler som finns tillgängliga tror jag
Snälla ta tillbaka mörker-knappen. Natt-knappen. Jag tycker den är utmärkt.Hann skriva mitt senaste inlägg innan jag såg detta.
Ah, nu hittade jag den, tack. Låt den vara kvar.Snälla ta tillbaka mörker-knappen. Natt-knappen. Jag tycker den är utmärkt.
Vad tycker du, är det en bättre plats där den är nu?Ah, nu hittade jag den, tack. Låt den vara kvar.
Ok, skall titta på det, hade missat det.Åh, mörker-knappen är borttagen om jag inte är inloggad.
Snälla lägg tillbaka mörkerknappen utloggade också. Tack.
Platsen är inget problem lösningen kan vara annorlunda bara jag hittar den.Vad tycker du, är det en bättre plats där den är nu?
Blixten är också för långt bort. Byt plats med användarbilden (jag surfar på mobilen).Hellre en megafon än en blixt iaf!
Den är på samma plats som den var förut, typ.Blixten är också för långt bort. Byt plats med användarbilden (jag surfar på mobilen).