Varför är det en blixt istället för ”Nytt”?

Ett utropstecken kanske?
❗
Eller två?
‼️
Eller "flagga för nyheter"?
🚩
Ett utropstecken samt en flagga finns tillgängliga.
Sedan kanske jag behöver försöka länka till hur de ser ut så ni kan jämföra lite, men ni får gärna komma med fler förslag och ha åsikter om vilket förslag som är bäst hittills.

Någon annan som har någon åsikt om stilväljaren i menyn?
Det var inte på grund av den som jag valde att ändra till en ikon för Nytt som alla de andra i menyn har.

Eftersom jag inte fick till det riktigt med stilbytarknappen för oinloggade har jag valt att för nu återgå till hur det såg ut innan.
Men jag gör nog ett nytt försök med det senare.

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 394
Senast: manda
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
3 242
Senast: Blyger
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 494
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 360

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka