Värdera häst

Vitavi

Trådstartare
Jag går i tankarna att sälja min häst men har absolut ingen aning vilket pris jag kan lägga upp. Kan man få hjälp med sånt någonstans?😅
Inga tävlingsresultat utan hobbyhäst/barnhäst/skogsmulle etc😊

Jag går i tankarna att sälja min häst men har absolut ingen aning vilket pris jag kan lägga upp. Kan man få hjälp med sånt någonstans?😅
Ett sätt kan vara att söka efter annonser om liknande hästar och se vad de kostar.

Kolla andra annonser vad liknande hästar ligger på. En häst är värd vad en köpare vill betala för den 🙂

Sälja häst är som att sälja ett hus. Sälja in med de rätta orden samt lite styling på bilderna.
Missförstå mig rätt men text och bra bilder ger ett ökat värde på hästen. Jag tänder inte på snyfthistorier och hjärtan av guld. Saklig trevlig beskrivning utan att övervärdera brister och kvaliteer. Ren fräsch häst på bilderna och endast ridbild om det finns trevliga bilder.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 064
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 824
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 729
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025