Våra hem, visa bilder!

Sv: Våra hem, visa bilder!

Jag jag gillar det verkligen. :) Har dock renoverat hela huset sen vi flyttade in. Kökets väggar gick i härligt mörkgrön tapet, till det en mörkbrun platsmatta och bruna skåpsluckor...nice. :crazy:

Jättefint! Men var är böckerna/tidningarna i läsrummet? Har du kommit på nån fiffig förvaring?

Här är lite bilder från vårat hus. Vi har fått total renovera det och tagit ett rum i taget.

Kök före det lilla ni kan skymta av det.

DSC00132.jpg

pst foderjästhinkar är jätte bra att förvara barn i :D

DSCN0675.jpg

DSCN0676.jpg

köksgolv

DSCN0682.jpg

Badrum

DSC00293.jpg

Barnens sovrum

DSC00289.jpg

DSC00291.jpg

Jättefint! Men var är böckerna/tidningarna i läsrummet? Har du kommit på nån fiffig förvaring?

Till vänster i bilden syns en liten bit av en svart låg bänk där vi förvarar böckerna. Tidningar finns i en tyglåda bredvid soffan.

mysigt hus men oj vad jag hade målat om furutaken :rofl:

Jo jag har tänkt på det- framförallt i köket där allt annat är så vitt...men men i resten av huset är det vitt tak så jag har bestämt mig för (dels för att takmålning är jobbigt) att jag gillar taket som det är i dessa två rum.

Tycker att ditt hem ser jättemysigt ut!

Jag vågar inte visa hur jag bor :p En liten 1a på 36 kvm där det knappt finns möbler och där tapeterna sitter förjävligt uselt - inte vackert någonstans.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 614
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 025
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII