Var ska jag regga henne?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare fia0
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 725

fia0

Trådstartare
Det borde vara gjort för länge sedan men det har inte blivit av eftersom jag inte vet var jag ska göra det.

Jag har en minishettis utan papper. Jag vet vem både mamman och pappan är men mamman är oreggad och mormodern är död och pappan har flyttat till Finland.

Det har sagts från flera håll att jag troligen kan regga henne i danska miniatyrhästförbundet men vad jag kan utläsa blir det svårt. Är det svenska ridpnnyförbundet som gäller då eller hur ska jag göra :confused: Det är ju dags för länge sedan......

Tack för hjälpen:bow:
/Fia

Sv: Var ska jag regga henne?

Hon reggas i korsningsregistret som administreras av ASRP.
Det krävs att hon blir chipmärkt och får ett åldersintyg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
27
· Visningar
5 749
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 101
Senast: Johanna1988
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 575
Senast: Queen
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 320
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka