Svensk våldtäktskultur
Nej det är inte svenska män som polisen varnar för hur gärna du än önskar stt så är fallet.
Kvinnor som ™fastnar™ i destruktiva förhållanden. Är de i hjälplöst tillstånd?
Det beror ofta på missbruk eller ideologiska skäl.
Försök inte att klistra på mig en massa epitet bara för att jag är av annan åsikt.
Tolkningsföreträde by proxy.
Det är av en anledning som vi inte tillåts tolka boken.
Salman Rushdie och alla som på något sätt kränker de lättkränkta blir hotade till livet. Du kan aldrig konvertera Från islam! De handlar med kvinnor i valutan kameler. IS i USD.
Jag har hört talas om många tjejer vars pappor blivit erbjudna 200 kameler för dem. Vita kvinnor har alltid varit åtråvärda som sexslavar. 3000 blonda spanska kristna flickor såldes till harem där svarta slavar som kastrerats vaktade dem med svärdet. Bilden av idyllen haremet är en lögn. 1400 brittiska flickor har hållits som sexslavar i deras eget land nu på 2000-talet av pakistanier, men från er här hör man bara förnekelse o skuldbeläggande på svenska män.
Manshat utan dess like.
The tears of islam. 280 miljoner döda. 110 i Afrika varav Nordafrika bebos av
araber. Ursprungsbefolkningen Utrotades eller förslavades.Stormuftin och Hitler samarbetade hur man skulle "lösa judeproblemet". För hundra år sedan dödades en miljon kristna armenier.
Läs koranen, haditherna och surorna själva istället för att höra någon gravt förskönad version som av Hjärpe
Ungern, Polen, Tjeckien, Slovakien kan sin historia. De vet varifrån hotet alltid har kommit. Tyskland har även denna gången varit den destabiliserande faktorn för EU tillsammans med Sverige. Ungern var först med att inse varthän det barkade. Här hade vi inte någon risk och konsekvens analys utan körde rätt in i kaklet o sen påstog att " VI" har varit naiva.
Du får inte föra in en koran i Japan. Av en anledning. Kina har stora problem med sin muslimska andel. Så och Indien, Filippinerna och även vi. Utomlands så ser man på Sverige som ett skräckexempel. Inte som en stormakt. Vi tar inte hit de svältande barnen i Afrika, utan unga tränade deserterade soldater.60% är militärer! Över 80% är män från Afghanistan, hela MENA o nordafrika.
Islam kan aldrig reformeras eftersom profetens liv och ord är allahs lag.
De lever kvar på 600-talet.som t o m Wallström uttryckte o fick då hela den muslimska världen mot sig=oss.
Ett enormt skuldbeläggande av svenska män. Utomlands så rodnar man över lögnen.
Men det är klart. Alla som bara sätter sin fot på svensk mark kallas numera för svenskar.
Vi borde oroa oss för the bigger picture när både Sveriges och Norges armechefer menar att vi är i krig inom 1-2 år.
Om man läser här så ser man solklara bevis på vuxenmobbing av stora horder kvinnor mot några få män.Man är inte saklig utan kletar ständigt så många fula epitet på dem som man bara kan.
Diskussionsteknik när argumenten inte håller. Tro jag det att de åker på en smäll till sist. Vilken man orkar med att ständigt bli förnedrad av Heniskor. De som anser att Hen är korrekt och alla är könlösa.
Nej alla är inte lika, men ändå ska alla inta samma konsensus. Sjukt Vi gillar olika. Nej det gör man inte!
Alla som inte håller med ska förtryckas och spottas på. Respekt för olika åsikter finns inte överhuvudtaget.
Hur ska barnen kunna lära sig att uppföra sig när föräldrarna föregår med uselt exempel?
Bara i Sverige har man myntat ett uttryck som är grundat på en felaktig översättning. Läs vad det står i FN resolution. Dignity. Värdigheten är helt väck pga av det. Splittring och hat har vi fått istället.
Tacka vet jag 60-talets flumperiod. Peace mina vänner. Make love not war