Var går tävlingen? Och svaret är...

uffepe

Trådstartare
...skickar en länk som förhoppningsvis ska leda till en karta som visar var i Sverige tävlingen går.
Svenska ritter 2009
Om någon arrangör har synpunkter på lokaliseringen får Ni gärna uppdatera mig.

//Ulf

Sv: Var går tävlingen? Och svaret är...

Jättesmidigt och lätt att se vilka ritter som ligger i närheten och som man har möjlighet att åka till (när man väl har en häst att rida :d).

Jättebra initiativ! :idea:

Bra jobbat Ulf, men flera själar - en tanke.

Distanskommittén och närmare bestämt Gitz Johansson har tagit fram en karta över ritterna i Sverige med samma upplägg som ditt (Google maps). Den länken skickades till SvRF för någon dag sedan men har tyvärr ännu inte blivit publicerad.

Gitz variant innehåller även de olika klasserna, info om SM, DM etc, länk till arrangörens hemsida samt GPS-koordinater till tävlingsplatsen i många fall.

Håll ukik även efter den.

Kjell Westerback

Superbra! Verkligen smart att kunna skriva in vart man åker ifrån så får man vägbeskrivning och hur långt det är! COOLT!
TACK!

Tack för lovvärt initiativ!!:banana:

"Hallelujah moment"
Bow

Puttar upp. Fick inte SvRP karta att fungera. Så kom jag ihåg denna.

Puttar denna tråden, inför planeringen 2010... så att den inte försvinner i cyberrymden.

Härligt!!!

Det här är ju helt perfekt!!! Är precis i tagen att planera en liten nystart efter både min och hästens "föräldraledighet" :D !

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 609
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 189
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Lavinia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025