Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!
Att träffa hästintresserad kvinna är verkligen inte enda sättet. Kan radda upp några förslag:
Gå till en ridskola, anmäl dig och börja. Och vips så får du massor av nya bekantskaper och en ingång till hästvärlden.
Gå en hästig kurs i något som verkar intressant. Du kan vara fotfolk, dvs att du deltar utan häst, mer som publik.
Gå på hästevenemang, där finns massor av hästfolk.
Bli bekant med en hästkille, finns en hel del sådana med, om man ser efter.
Men allt detta förutsätter förstås att du är intresserad av hästar i sig också, inte bara av att träffa en hästintresserad kvinna.
Prova, om du blir hästintresserad genom lite hästkontakt.
Jag kan bara säga hur jag ser på det. Jag kan tänka mig att jag skulle kunna bli intresserad av hästar och jag skulle gärna testa att rida, problemet är att det enda sättet som en snart 40-årig man kan komma in i hästvärlden är genom att träffa någon kvinna som har häst.
Att träffa hästintresserad kvinna är verkligen inte enda sättet. Kan radda upp några förslag:
Gå till en ridskola, anmäl dig och börja. Och vips så får du massor av nya bekantskaper och en ingång till hästvärlden.
Gå en hästig kurs i något som verkar intressant. Du kan vara fotfolk, dvs att du deltar utan häst, mer som publik.
Gå på hästevenemang, där finns massor av hästfolk.
Bli bekant med en hästkille, finns en hel del sådana med, om man ser efter.
Men allt detta förutsätter förstås att du är intresserad av hästar i sig också, inte bara av att träffa en hästintresserad kvinna.
Prova, om du blir hästintresserad genom lite hästkontakt.