Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Förlåt om jag var otydlig och det verkar så, jag vet att du inte är hans ex men det han skriver om sin status/sitt ex är ju uppenbarligen tokigt och då är det väl bra att någon ifrågasätter det (oavsett om det nu är du eller exet eller vem som). Det var mer så jag menande, inte att det han skrev gällde just dig. :)

Aha, då är jag med på hur du menar. Ja, jag tycker också att det är viktigt att rätta rena felaktigheter. Och jag hoppas verkligen att hen kommer hitta någon som gör honom lycklig om det är det han vill.

Jag känner att detta borde fetas och skrivas tydligare. Alldeles för många har liksom missat den lilla lilla detaljen.

Jag kände mig som en riktig buke-klyscha när jag skrev det. ;)

Jag vill bara påpeka att jag inte är oldies ex.

Jag vet att du inte är hans ex, men det verkar ganska personligt mellan dig , hans ex och honom ....så då kan ni väl ta det privat .... eller ???

er andra som har åsikter ....ta det på PM med mig i såfall ...ids inte tjafsa här.

Sluta läsa - och framförallt tjafsa - själv då om du tycker att det är så besvärligt? Om det är irrelevant för dig är det väl bara att hoppa över de inläggen.

Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla :)))

gillar du tjejer så sök i travstall eller ridstall...gillar du killar gå till travstall...dock hör inte travkillarna till dom trognaste på jorden ;) ...visst , det finns några st men dom är ovanliga :D

Sluta läsa - och framförallt tjafsa - själv då om du tycker att det är så besvärligt? Om det är irrelevant för dig är det väl bara att hoppa över de inläggen.

besvärligt ?? jag tycker det är pinsamt mest ;)

Upprepar: hoppa över att läsa de inläggen då.
Om det är något du tycker är rent olämpligt så finns det en orange liten triangel längst ner till vänster på varje inlägg. Tryck på den så avgör moderatorn om det hör hemma i tråden eller ej.

besvärligt ?? jag tycker det är pinsamt mest ;)

Känner samma sak! Tjafs om nuvarande/f d partners, liiite OT från TS fundering!

Starta en ny tråd kanske, för att reda ut Oldies förehavanden???:p

Tror inte det behövs faktiskt, om det är av allmänt intresse så går det bra att PM:a. För mig är det inte intressant.
:D

Och ni kan inte se poängen i att korrigera direkta felaktigheter som skrivs? Hade något ex till mig skrivit saker som inte stämmer om oss hade jag inte velat att det skulle stå utan att någon ifrågasatte.

Hade Oldie låtit bli att skriva saker som inte stämmer/massa dravel hade det inte blivit en stor grej. Men det är klart, det kanske är okej eftersom det är Oldie?

Och ni kan inte se poängen i att korrigera direkta felaktigheter som skrivs? Hade något ex till mig skrivit saker som inte stämmer om oss hade jag inte velat att det skulle stå utan att någon ifrågasatte.

Hade Oldie låtit bli att skriva saker som inte stämmer/massa dravel hade det inte blivit en stor grej. Men det är klart, det kanske är okej eftersom det är Oldie?

Ehh? Vad exakt stämmer inte?

Jag blev uppriktigt glad när jag trodde att oldie träffat någon ny. Sen har vi diskuterat vilken definition termen upptagen har. Visst, det är inte exakt det ts skrev i sin start men det följer ämnat någorlunda. Det gör däremot inte ditt sidospår.

Jag blev uppriktigt glad när jag trodde att oldie träffat någon ny. Sen har vi diskuterat vilken definition termen upptagen har. Visst, det är inte exakt det ts skrev i sin start men det följer ämnat någorlunda. Det gör däremot inte ditt sidospår.

Men det försökte jag ju förklara i mitt första inlägg. Man avslutar det man har först innan man söker efter nåt annat. (om man söker) Hur skulle det annars se ut?
Vi delar ju bostad än så länge, skulle inte tro att det vore populärt med en tredje eller fjärde part i sängen :p.
First things first.

Men det ÄR ju avslutat. Ni har gått isär, du ska flytta om några veckor. Hur mycket mer isär behöver ni vara?

Tyvärr så tävlar jag hoppning, o där finns d inte så många o välja på, mest tjejer som håller på, el dom killar som finns är intr av samma kön el upptagen :))

Nä, ska genast kolla. Tusen tack för tipset :)

Men det ÄR ju avslutat. Ni har gått isär, du ska flytta om några veckor. Hur mycket mer isär behöver ni vara?
Och dessutom är det väl slut så fort den ena parten meddelar att hen inte vill fortsätta relationen? Man kan ju ha massor med praktiska saker att ordna, man kan ha svårt att komma över ex, vara ointresserad av ny kärlek, men inget av det där ändrar ju på att det de facto är slut och att man således ej längre är upptagen.

Käbblar ni inte bara om ett ordval nu? Nej, Oldie är tydligen inte längre upptagen, i den meningen man brukar använda det. Men det kan ju ändå vara lite smidigt att inte börja träffa andra innan man bor under varsitt tak igen.

När min sambo och jag separerade tvingades han bo kvar här i fyra månader, det var sådär kul. Men för att det inte skulle bli jobbigare än det redan var, så var vi noga med att inte göra något som inte trasslade till vår relation ännu mer. Vi respekterade varann betydligt mycket bättre än vi gjort som par:meh:

Man går väl inte isär förrän man inte delar säng, eller?
Inte i min värld i alla fall.

Käbblar ni inte bara om ett ordval nu? Nej, Oldie är tydligen inte längre upptagen, i den meningen man brukar använda det. Men det kan ju ändå vara lite smidigt att inte börja träffa andra innan man bor under varsitt tak igen.

När min sambo och jag separerade tvingades han bo kvar här i fyra månader, det var sådär kul. Men för att det inte skulle bli jobbigare än det redan var, så var vi noga med att inte göra något som inte trasslade till vår relation ännu mer. Vi respekterade varann betydligt mycket bättre än vi gjort som par:meh:

Jag och sambon käbblar inte alls om nåt.
Finns inget att tjata om. Vi är överens och varför somliga ska älta det dom inte har med att göra är obegripligt.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 626
Senast: Thaliaste
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 559
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka