Ja Knytta är utanför Östersund!
Jag jobbade där ett tag. Det var mycket speciellt. Har många märkliga minnen därifrån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja Knytta är utanför Östersund!
Jag gjorde praktik där i högstadiet nån gång runt -00. Det var -30 hela veckan, ingen höjdare. Och ja, mycket speciellt. Min lillasyster red dessutom där för några år sedan!Jag jobbade där ett tag. Det var mycket speciellt. Har många märkliga minnen därifrån.
Ni som har varit på Borgs ridcenter under Megs tid. Kommer ni ihåg ett fuxssto som gärna tvärvände i farten? Vad hette hon?
Jag gjorde praktik där i högstadiet nån gång runt -00. Det var -30 hela veckan, ingen höjdare. Och ja, mycket speciellt. Min lillasyster red dessutom där för några år sedan!
Det är dottern som driver det nu.Är det tysken som har det fortfarande?
Det är dottern som driver det nu.
Är det sant att det spökar där? Vill minnas att jag hört många historier därifrånJag jobbade där ett tag. Det var mycket speciellt. Har många märkliga minnen därifrån.
Som vuxen var jag på helgläger i Grönfjäll.
* Jenny *
Jag tyckte bättre om Ajax, men dom va ju rätt lika. Bäst var Cindy, så jag skaffade mej en "Cindyfärgad" häst som vuxenÅh, där var jag också en sommar, jag var 12 år och hade en jättetrevlig häst som hette Apollo.
Är det sant att det spökar där? Vill minnas att jag hört många historier därifrån
Jag tyckte bättre om Ajax, men dom va ju rätt lika. Bäst var Cindy, så jag skaffade mej en "Cindyfärgad" häst som vuxen
De va fina hästar i Grönfjäll.
* Jenny *
Nej några spöken såg jag inte till. Det var mer arbetsmiljön som var jobbig.
Är det sant att det spökar där? Vill minnas att jag hört många historier därifrån
Jag vet inte? Det kanske det är, men som isolerad i västra Lappland var det knytta som blev föremål för alla historierÄr det inte standard att det spökar på ridlägergårdar?